Gisteren gedwongen update van tv+ app geïnstalleerd. Krijg melding dat profielen niet geladen kunnen worden. Eerder al topic gemaakt dat profielen alleen op ipad app werken en niet op eigen android box van kpn. Vanmorgen gebeld (excuses hierbij aan medewerker voor taalgebruik), maar dan ligt het aan ipad/Apple. Wie ervaart zelfde problemen met nieuwste versie?
KPN TV+ app start niet meer na update gisteren
Beste antwoord door Weerd12
Nee, probleem deed zich voor op ipad. Het gaat niet om zenderlijst, maar op fenomeen dat zich blijkbaar alleen voordoet op de app uit een App store, de KPN tv+ app. In die app (en daar alleen) kun je naast je standaard profiel, wat uit een onlogische reeks cijfers bestaat als profiel-id, een eigen profiel-id maken met zinnige namen als bijvoorbeeld je eigen naam. Voordeel, wanneer je iets opneemt waar je samen naar kijkt (serie), maar niet tegelijkertijd, houdt je profiel bij wat je al gezien hebt en wat niet onafhankelijk wat de ander gezien heeft. Sorry, voor lange verhaal, maar schijnbaar is er niemand bij KPN die van het bestaan weet, zelfs medewerkers van de helpdesk hadden geen idee waar ik het over had.
Lang verhaal kort, probleem is opgelost: app verwijderd, ipad uitgezet en aantal uren gewacht; opnieuw gestart, app geinstalleerd en foutmelding was verdwenen, in plaats daarvan kon ik opnieuw inloggen bij KPN tv+ en werkte het weer, inclusief mijn opnames, die ik daarvoor ook niet meer zag. Ik zal de details besparen, maar heeft wel de nodige frustratie opgeleverd.
Bedankt voor het meedenken/reageren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.