Skip to main content

Sinds enkele weken over op KPN. Op mijn redelijk nieuwe LG Oled tv is er een directe kabelverbinding met het modem. Ik kijk op deze tv via de geïnstalleerde TV app van KPN (die ook op telefoon, tablet en pc) werkt. Dus niet de bijgeleverde box op deze tv. Nou is het probleem dat het beeld regelmatig ineens op zwart gaat en soms komt dan de melding dat er geen internet verbinding is. Kan niet want alle andere apps (Netflix, amazon, HBO) werken prima en zoals eerder aangegeven, de tv is via een kabel direct verbonden met het modem. 

Is die app gewoon zo storingsgevoelig, slecht of kan er iets anders aan de hand zijn ?

De app is niet van topkwaliteit om het zo maar te zeggen.  Ook de beeldkwaliteit is veel minder dan de ontvanger.  Zonde van de mooie oledtv. Dus snel de ontvanger er aan en genieten van de fantastische oled beeldkwaliteit. 


Dat is jammer, vond het wel makkelijk zo. Daarnaast geef ik 1000 x meer de voorkeur aan mijn LG afstandsbediening dan die van KPN. Dan moet ik die van KPN (erbij) gaan gebruiken. 

Daarnaast vind ik het toch wel tegenvallen dan dat de tv app van KPN geen topkwaliteit is, had beter verwacht. Heb hiervoor even via de app van Canal Digitaal gekeken en die was erg goed vond ik dus hoe moeilijk kan het zijn een goed werkende app te maken 🤔


Hi @Framan65! Begrijp ik goed dat het gaat om de Smart TV app? Zo ja, wil je laten weten of je deze al opnieuw hebt geïnstalleerd? En wil je ook laten weten of je de app handmatig sluit als je stopt met kijken? Deze storing kwam namelijk vaker voor als je vanuit het kijken direct overschakelt naar een andere app. 


Hoi Bram,

Handmatig sluiten en dan weer opstarten werkt wel maar blijft irritant dat eenvoudig tussen apps switchen niet kan en elke keer de KPN app afgesloten moet worden. Is voor Netflix, HBO, Youtube enz geen probleem om niet officieel af te sluiten.

Groet Frank