Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app stopt midden in reclameblok naar volgend programma

• July 26, 2026
  • 30 reacties
  • 431 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

• Nieuwkomer
  • August 12, 2026

@Jasper van KPN Het is (in mijn geval) precies (of misschien +/-10 seconden daarvoor) als volgens de TV gids een nieuw programma (blok) start.

• Nieuwkomer
  • August 12, 2026

Wij hebben dit probleem ook: als wij een lopend programma starten via de gids, dan speelt dit programma tot het eind van het programma blok in de gids, dan stop het en keert de app terug naar de gids.

Je zou verwachten dat je app het volgende programma op die zender gaat spelen (zoals voorheen), maar dat is niet wat gebeurt.

ik heb hetzelfde probleem. Erg irritant. Laat de uitzending van een zender gewoon doorlopen!

• Nieuwkomer
  • August 12, 2026

Ook probleem, als ik via afstandsbediening een kanaal kies, en dan bv half uur aan kijken ben, springt de app uit de live tv, krijg dan beeld van programma dat op tv was en moet verder kijken kiezen om weer te kunnen bekijken, maar begint weer van begin van het programma

• Auteur
  • Topper
  • August 12, 2026

Zelfde probleem hier. Soms een paar keer, soms heel vaak (echt random).
Als het gebeurt, mis ik altijd het laatste stukje van het programma.

Zit ik bijvoorbeeld RTL 4 te kijken (20:00), gaan ze het hebben over wat het weer de volgende dag doet. Zie ik opeens de tv-gids. Snel terug naar dat kanaal... Helaas, te laat...

RTL 4, RTL 5, ... eigenlijk alle kanalen waar ik naar kijk.

Wat mij ook opvalt, is dat je soms “denkt” live te kijken, maar dat dit helemaal niet zo is!
Soms kijk je zelfs naar een programma van een paar uur terug.

Het live kanaal dat ik wil zien, selecteer ik via de tv-gids.

Ik sta op het punt om maar een extra KPN TV+ Box te bestellen, want zoals het nu gaat, is het echt niet te doen!

• TCL Smart TV (Android TV versie 12)
  • KPN TV+ app versie 08.99.02 (302359)

Ik ben er nu ook achter dat wat u zegt, dat je live denkt te kijken maar de gids blijft ergens in hangen, ook als je met de afstandsbediening zappt met de nummer toetsen naar andere zenders kom je op heel andere programma's uit die helemaal niet meer live te zien zijn.

Jasper van KPN
Moderator

Bedankt voor de toevoegingen. Zoals gezegd zijn de ontwikkelaars er mee bezig, hopelijk kan het in de volgende versie van de app worden opgelost.