Skip to main content

Hallo,

 

Ik kijk op de slaapkamer TV met een nieuwe Samsung smart TV en de KPNiTV app (laatste versie 2.4.18) en merk dat als ik een programma van gisteren aan het terugkijken ben dat de APP steeds verbinding verliest met de foutmelding:

 

Sorry.. Kan de video niet laden,

probeer het later opnieuw

 

Dit gebeurt willekeurig, soms na 1 minuut al of soms na 20 minuten pas. Ook is het ontzettend vervelend dat dan de APP niet onthoudt waar je was en dat je weer helemaal moet gaan zoeken in het programma…

 

Mijn TV in de huiskamer werkt met een ontvanger en dat funkioneert wel fatsoenlijk, op de slaapkamer kan ik echter geen ontvanger aansluiten aangezien ik net netjes alle kabels in de muur gelegd heb en alleen een netwerkkabel en een stroomkabel nodig dacht te hebben. 

Heeft iemand hier ook last van of een oplossing ervoor?

 

Marcel

...en alleen een netwerkkabel en een stroomkabel nodig dacht te hebben. ​​​​​​

Nou... dat klopt toch? Meer heb je toch niet nodig om tv te kijken?


...en alleen een netwerkkabel en een stroomkabel nodig dacht te hebben. ​​​​​​

Nou... dat klopt toch? Meer heb je toch niet nodig om tv te kijken?

 

Nee, als alles werkt niet nee, maar als de KPNiTV app steeds crasht dan heb ik wellicht toch een ontvanger nodig om goed TV te kunnen kijken, dat bedoelde ik ermee…

 


Hi @MarcelVossen, dit kijkt niet zo lekker natuurlijk :slight_frown: Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan de app eens helemaal willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Ik hoop dat dit er voor zorgt dat alles weer normaal functioneert!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: