Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app via Google TV Streamer 4K stopt de stream constant

• July 21, 2026
  • 13 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb een Google TV Streamer met de KPN TV+ app. 

Steeds als ik live tv kijk stopt de stream opeens en kom ik op een pagina waar ik andere afleveringen van het programma kan kiezen. 

Ik wil geen afleveringen kijken, maar gewoon live tv zonder dat de stream steeds stopt. Om een stream te starten ga ik naar TV Gids en klik ik op een live programma bij 1 van de zenders. 

Hoe kan ik ononderbroken live tv kijken met de app?

13 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 21, 2026
  1. Welke TV streamer heb je?
  2. Is het WIFI signaal sterk genoeg?
  3. Heb je dit ook met een streamingdienst? (of Google)

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2026

Hoi,

1. Ik heb de Google TV Streamer 4K
  2. Hij is direct bekabeld aangesloten op het modem
  3. Nee

Voor de duidelijkheid, het lijkt geen probleem met de verbinding te zijn. De app stopt aan het eind van een programma en vraagt of ik een andere aflevering van dat programma wil zien. Dat wil ik niet, ik wil gewoon het volgende programma ononderbroken kunnen zien op het huidige tv kanaal. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2026

Hoe heb je het programma aangezet? Via de gids? 

Als je een programma terug kijkt, of kijk vanaf begin, dan loopt het in de app niet door naar het volgende programma. 

Dan is alleen in de ontvangers. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2026

Ja, via de gids. Ik klik daar gewoon op een live programma en kijk vervolgens ook live tv. Ik krijg verder ook niet de vraag of ik terug of vanaf het begin wil kijken. Maar toch stopt het steeds aan het einde van het programma. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2026

Welke versie van de app heb je momenteel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2026

Ik heb versie 08.99.00 (302358). Volgens de Play Store zijn er geen updates. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2026

Dat is ook de laatste versie. Werkt hier goed.

Ik ben dit op de community echter vaker tegen gekomen met betrekking tot de Google Streamer. 

Heb echter net de 2 topics weggeklikt die erover gaan. Daar was al meer dan een maand niet op gepost. Helaas kan ik ze niet terug vinden. 

Start een zender eens vanuit het startmenu met het kanaal nummer. 

En eens vanuit de favorieten (ronde dia's).

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2026

Ik had inderdaad ook meerdere topics gevonden over dit probleem maar kon daar niet meer reageren omdat er te lang niet gepost was. 

Ik zal eens proberen om te starten met een kanaalnummer. Wist niet dat dat kon, de afstandsbediening van de Streamer heeft geen nummers. Maar zal eens kijken en anders probeer ik het via de favorieten. 

Bedankt voor je reactie in elk geval!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@LouisMT . Welkom hier.

Is het verbeterd toen je de programma's anders ging starten?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2026

Wist niet dat dat kon, de afstandsbediening van de Streamer heeft geen nummers.

Oh ja, dat heb ik met mijn Chromecast Google-TV 4k ook. 

Dan gebruik ik de afstandsbediening van m'n tv zelf. Via hdmi cec kan je die ook gebruiken voor de Streamer. Die van de tv heeft cijfers. 

mrGanesha
Slimmerik
  • July 23, 2026

@Erwin van KPN Het lijkt me dat dit hetzelfde probleem is als onderstaand topic. Hierin reageerde zelfs een QA/Dev van KPN. Misschien is het goed de development-afdeling op dit topic te attenderen als startpunt voor eventueel onderzoek.

P.S. Ik gebruik de app en de streamer zelf al geruime tijd niet meer, dus ik kan niet checken of het gedrag bij mij nog optreedt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2026

Ik heb een zender toegevoegd als favoriet en de zender op die manier gestart. Maar helaas, na een paar minuten kom ik weer automatisch op het “verder kijken” scherm. 

Een afstandsbediening met nummers heb ik niet. Die van de tv zelf heeft ook geen nummers. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2026

Een Samsung One Remote heeft wel nummers. ​@LouisMT . Je moet ze alleen oproepen met de knop waar 123 op staat.