Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app voor iOS heeft sinds enkele dagen geen opname functionaliteit

• June 14, 2025
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Sinds een paar dagen is er geen opname mogelijkheid meer in de kpn tv app op IOS. Waardeloos!

ik heb de app al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Eerdere opnames zijn ook verdwenen. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hmm, het zou niet uit moeten maken of je inlogt met je KPN ID of je abonneenummer ​@annulering mobiel abonnement. Toch lees ik dat het stukje opnemen niet werkte toen je met je abonneenummer ingelogd was. Dat gebeurt in de KPN TV+ app op iOS lees ik: welke versie van de app gebruik je? En welk type Apple apparaat gebruik je?

@PeterG Heb jij hier ervaring mee, of zie je kans om dit uit te proberen?

6 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 15, 2025

Zijn je opnames nog wel zichtbaar via de tv ontvanger? Zo ja,

Hoe ben je ingelogd in de app? (KPN ID+ wachtwoord, of tv abonnementsnummer + pincode?)

Mogelijk is je tv abonnement administratief niet goed gekoppeld met je KPN ID.

Nadat ik nu ingelogd ben met KPN ID+ wachtwoord werkt het opnemen weer. Je moet dus niet inloggen met je abonnementsnumner. Heel verwarrend van KPN.

bij wie moet ik zijn om deze koppeling in orde te laten maken?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hmm, het zou niet uit moeten maken of je inlogt met je KPN ID of je abonneenummer ​@annulering mobiel abonnement. Toch lees ik dat het stukje opnemen niet werkte toen je met je abonneenummer ingelogd was. Dat gebeurt in de KPN TV+ app op iOS lees ik: welke versie van de app gebruik je? En welk type Apple apparaat gebruik je?

@PeterG Heb jij hier ervaring mee, of zie je kans om dit uit te proberen?

Het zou niet uit mogen maken inderdaad. Maar in de praktijk blijkbaar wel. Een oorzaak zou kunnen zijn: “Mogelijk is je tv abonnement administratief niet goed gekoppeld met je KPN ID.”

Ik gebruik de laatste versie 08.70.03 (1617) op IOS met een iphone15 pro.

dus mijn vraag is kan de KPN controleren of mijn abonnement goed is gekoppeld?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2025

Ik heb geen Apple ​@Alexandra van KPN .

Op de Samsung Tizen app ervaar ik geen issues met de opnames. Via m'n telefoon heb ik nog nooit opnames gekeken bij mijn weten. Dat doe ik niet op zo'n klein scherm natuurlijk. 

(Op dit moment,  16/6; 20:15, is er storing met inloggen en werkt het niet op m'n Samsung televisie en telefoon )

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het zou niet uit mogen maken inderdaad. Maar in de praktijk blijkbaar wel. Een oorzaak zou kunnen zijn: “Mogelijk is je tv abonnement administratief niet goed gekoppeld met je KPN ID.”

Ik gebruik de laatste versie 08.70.03 (1617) op IOS met een iphone15 pro.

dus mijn vraag is kan de KPN controleren of mijn abonnement goed is gekoppeld?

Dat kun je vrij gemakkelijk controleren ​@annulering mobiel abonnement, omdat je zelf je abonnement aan je KPN ID koppelt. Log in op MijnKPN app en controleer of je daar jouw Thuis abonnement ziet staan. Als je onderin naar je ‘producten’ gaat en daar jouw TV-abonnement kiest, kan je vervolgens onder het kopje ‘abonnement’ controleren of daar jouw (juiste) abonneenummer staat. 

Ok, mijn dank is groot ​@PeterG!😊