Skip to main content

De kpn app werkt nu al paar jaar slecht. Wanneer gaat dit eens verbeteren? 
Andere apps zoals viaplay en hbo max , disney werken allemaal prima , dus het moet kunnen lijkt me. 
dit moet prioriteiten hebben voor kpn, je betaald immers zat.   

Hallo @JJBB, het is mij niet geheel duidelijk over welke app jij het precies hebt. Er zijn voor tv kijken bij KPN, verschillende apps. Er is de KPN Smart TV app en er is de KPN TV app voor o.a. smartphones

Tevens kun je ook aangeven wat er precies allemaal mis gaat tijdens het gebruik van de app? 


Het mooiste beeld heb je met de KPN tv decoder.


Hoi @Jeroen_dB ,

het gaat om de kpn app voor smartphone/tablet.

blijft hangen , zwart beeld, begint opnieuw. Allemaal bekende problemen (wordt vaker genoemd op forum).

maakt niet uit of je de app er af gooit en opnieuw opzet. Instelling veranderd in laag of wat dan ook. Alles geprobeerd.

wifi functioneert prima.

 


Hoi @Jeroen_dB ,

het gaat om de kpn app voor smartphone/tablet.

blijft hangen , zwart beeld, begint opnieuw. Allemaal bekende problemen (wordt vaker genoemd op forum).

maakt niet uit of je de app er af gooit en opnieuw opzet. Instelling veranderd in laag of wat dan ook. Alles geprobeerd.

wifi functioneert prima.

 

Val in herhaling. Moet ook even mijn onvrede kwijt over die kpn app. Ziggo Go is vele malen beter, ik herhaal vele malen! Vooral terugkijken wanneer de uitzending net is gestopt. Kán gewoon niet! Ook terugspoelen, wat een drama vooral als ik stream op een Google hub in de keuken. Heb er spijt van...., de overstap. Kijk meestal via de app en niet via het kastje en erger me er dood aan. Ga straks weer terug is mijn gevoel nu. Tenzij er bij de kpn software jongens eentje wakker wordt.

 

Groet


Ziggo go beter met maar 1280 x 720 ?

En @JJBB . Heel vervelend. Heb je er zowel op de smartphone én de tablet last van?

Via wifi en/of mobiel internet?

En betreft het Apple of Android apparaten?


@PeterG  apple tablet.  Alleen op wifi . Zit geen mobiel internet op.

 


een streaming app is natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van het gebruikte netwerk. Ik herken de geschetste problemen niet en gebruik de app dagelijks op een oudere ipad. Ook op de windows pc via wifi niet echt problemen. Over de geboden functionaliteit, dat is natuurlijk heel persoonlijk. 


Over de geboden functionaliteit, dat is natuurlijk heel persoonlijk. 

Dat is zo, maar wel erg slecht als je betere functionaliteit gewend bent. Je mag minstens hetzelfde verwachten, zo sta ik er althans in.


Over de geboden functionaliteit, dat is natuurlijk heel persoonlijk. 

Dat is zo, maar wel erg slecht als je betere functionaliteit gewend bent. Je mag minstens hetzelfde verwachten, zo sta ik er althans in.

die snap ik niet, bedoel je echt dat je de kwaliteit van de concurrent mag verwachten? Hoe zie je dat voor je, dat ze onderling de specificaties uit moeten wisselen? Elke partij maakt z’n eigen app met eigen specs en eigen functionaliteit. En dat zijn allemaal keuzes waar wij als consument het resultaat van voorgeschoteld krijgen. En daar kun je als klant wat van vinden. Als je bij de ene niet tevreden bent ga je naar de concurrent, net zoals bij alles in het leven. 

 


Ah, Apple. 

Ben al eerder topics tegen gekomen de laatste tijd over haperingen met de app op met name Apple tablets. Het zal dus vast al op de radar van het team zijn.

Tip: het gaat als het goed is wel goed via de browser op de tablet met http://tv.kpn.com


Ben al eerder topics tegen gekomen de laatste tijd over haperingen met de app op met name Apple tablets.

Niet alleen de laatste tijd maar al zeer lange tijd. Ik heb het gevoel dat het KPN maar niet lukt om de problemen op iOS en iPadOS te verhelpen.


@PeterG , bedankt voor de tip. Ga ik gebruiken. 


Nog ff over de tv app
De app werkt nog steeds zeer slecht . Probleem schijnt alleen bij de kpn te zijn . Jammer dat dit niet wordt opgepakt. Met vr gr 


Ben zelf inmiddels overgestapt naar NLZIET.

365x tot de tiende macht beter en terugkijken standaard.

TV van KPN is dus de deur uit. Helaas... KPN lang genoeg de kans gegeven, maar luisteren ho maar.


​​​​@Holidee 

Live streams pauzeren af en toe spontaan. 

Inmiddels opgepakt. Dat wel.

 

En het issue dat opnames stukjes missen ook opgepakt. Dat treft namelijk ook de nieuwe decoder, niet alleen de app en website. 


De app werkt beroerd op mijn IPad..blijft hangen ,begint opnieuw, blijft eeer hangen op hetzelfde punt,wordt zwart, beeld dan wazig dan scherp..NLZIET werkt prima, streaming diensten werken prima en mijn internet is goed. Waarom is dit zo knullig? Een paar jaar terug nooit last van….


Hier vanavond opnames gekeken (DNA singers vorige week en die van deze week). Na ca. 12 minuten werd het onscherp. En dat bleef zo. Toen maar (even) uitgezet. Na herstart bleef het wel goed. 

Maar zo hoort het niet te werken natuurlijk.