Skip to main content

De kpn tv app op mijn televisie in de slaapkamer werkt voor geen meter,

soms gelijk bij opstarten,

andere keer gebeurt er niets,baal ervan als een stekker.

alle andere apps werken prima!

mijn vraag is,

als ik de kpn tv box aanschaf die ik in de huiskamer al heb,kan ik die boven in de slaapkamer via de wifi aansluiten,

of bestaat de kans dat dat ook niet werkt?

Ja hoor, dat werkt gewoon, als de afstand tot het modem tenminste niet te groot is. 

Ik zou zeggen: probeer het gewoon, @reginald! Het zijn kleine apparaatjes die je makkelijk kan verplaatsen. 

Dat de app niet goed werkt kan ook liggen aan het OS van de tv.

Bedankt voor je reactie!
we gaan het uitproberen.

De kpn tv app op mijn televisie in de slaapkamer werkt voor geen meter,

Wat voor een televisie heb je op jouw slaapkamer?

De smart-TV app lijkt regelmatig niet echt goed te werken op Samsung en LG terwijl de versie voor Android televisies stabieler lijkt te zijn.

Zelf gebruik ik de smart-TV app op een Chromecast Google TV HD en dat werkt technisch prima, zelfs buitenshuis via een VPN verbinding naar mijn thuisnetwerk.

Functioneel is er nog wel het één en ander aan te merken op de huidige smart-TV app maar ik hoop dat de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV daar verandering in gaat brengen.

Hoe krachtig is jou wifi op de slaapkamer?

Dit kan je eenvoudig meten met de WiFi Analyzer app op een Android telefoon of tablet.

Hoeveel dBm meet je op 2.4GHz en 5GHz?

Ik ben natuurlijk een digibeet,! (78 jr)
heb een speedtest gedaan.

DOWNLOAD  MBPS. 128.8

UPLOAD  MBPS. 96.6
heb geen flauw idee of dat voldoende is om een tv box hiermee te laten draaien op onze slaapkamer.

mijn tv is trouwens een TCL TYPE WPU 451-5G

Die snelheid is meer dan voldoende.

Heb je die Speedtest gedaan vanuit jouw slaapkamer via wifi?

Ja dat heb ik gedaan!

Dan is de snelheid van de wifi op jouw slaapkamer snel genoeg.

Weet je welke Experia/KPN Box je hebt, gebruik je ook nog extra wifi punten en zo ja welke?

Jammer dat de Smart TV niet altijd even goed werkt, @reginald.

Zoals wjb al aangaf, werken we op dit moment aan een nieuwe app voor de Smart TV: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV. Je kunt je aanmelden om mee te testen. Wil je dit niet? Geen probleem, natuurlijk. Dan is het even wachten tot de nieuwe app daadwerkelijk op de markt komt.

In de tussentijd kun je een tv-ontvanger gebruiken. Als je beneden de KPN TV+ Box hebt staan, dan kan deze boven aansluiten via wifi. Heb je een andere tv-ontvanger? Dan kan je deze alleen bekabeld aansluiten.

Kom je er zo uit?

Dankjewel voor je reactie.

we gaan het uitproberen.

ontvangst op de tv boven in de slaapkamer gaat nu af en toe redelijk!

Reageer