Skip to main content

KPN TV+: apps zoals Netflix en YouTube lopen vast

• July 17, 2026
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Ruben Paniceres Uittenbosch
Topper
Forum|alt.badge.img

Nog steeds gezeik met de apps, lijkt wel of het geheugen van de kpn tv+ vol raakt. Ja, na de stekker eruit doet ie het weer maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Ook de YouTube zoek functie met stem is weer gestopt. Krijgen we nog een ander tv kastje die het wel doet?

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2026

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. 

Ik gebruik de apps veel en nooit genoemde problemen. Met 16 GB is er ook ruim voldoende geheugen. M'n 2 andere niet-kpn boxen hebben 8 en lopen ook nooit vast. 

Sluit je de apps wel gewoon af opdat ook cookies gewist worden. Dan bedoel ik niet de home toets indrukken. 

• July 17, 2026

Sluit je de apps wel gewoon af opdat ook cookies gewist worden. Dan bedoel ik niet de home toets indrukken. 

Dat is dus het probleem. Ik zie dat enkele moderatoren schrijven dat de Home knop gebruiken genoeg is. 

Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb het over de kpn tv+, geen idee hoeveel geheugen er in zit. De apps starten prima op maar na een uurtje verschillende YouTube videos te kijken stopt het. Hetzelfde met Netflix. Laad Netflix niet en blijft meestal hangen op 25% of 85% maar wel geluid 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2026

“Ik heb het over de kpn tv+”

Jaja, we kunnen lezen. En we reageren daarop en leggen uit. 

“geen idee hoeveel geheugen er in zit."

Ook aparte opmerking nadat ik het genoemd heb. Maar als je in het kringetje blijft ronddraaien heeft reageren hier geen zin, zie ik. Ik haak weer af.

Succes.

Topper
Forum|alt.badge.img

Bedankt voor de hulp, over dat geheugen heb ik verkeerd gelezen. Ik zal kijken of het met de Home knop beter gaat. Alleen moet ik dan tijdens Netflix kijken steeds afsluiten. Lijkt mij niet de bedoeling