Skip to main content

Al 4 dagen en avonden geen tv dan zwart beeld ,dan een code , haperende beelden 

dat zo om de 10 minuten ,ander box gebruikt deze werkt wel ( Das Sterk ) maar dan moet in mijn slaapkamer kijken )

dus de box in huiskamer werkt niet goed ik heb al 4 dagen een bezoek regeling met mijn meterkast en modem

iedere avond constant alles los gekoppeld, resetten, modem aan/uit , zelf dit gedaan 4 x en 4 x maar in kpn storingen hulp /chat 

nu 5de dag zelfde probleem en paar maanden geleden zelfde probleem en nu weer 

terug naar fabriek instellingen gezet 2 x 

DUS KPN LOS DIT OP !!!!

 

Admin: gepost in een ander topic. Eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hoi @Huijsmans, welkom bij ons op het forum. Op basis van je bericht is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurt, afgezien van dat het beeld vastloopt. Kan je meer vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Hoe is de TV+ Box aangesloten op het modem, is dat met een kabel, draadloos of anders?
  • Je zegt dat je een code te zien krijgt, welke code is dat precies? Die foutcode kan aangeven wat er precies aan de hand is.
  • En wat doet het internet op het moment dat het beeld vastloopt? Blijft dat wel werken, valt dat ook weg?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.