Skip to main content

Heb een tijd geleden de nieuwe Sagecom DIW7022 TV+ gekregen, mooi kastje,
maar word gek van de het vastlopen van het beeld en de audio drop outs. ik heb het gevoel dat dit mekaar te maken heeft.

Lees dat er meerdere mensen hier last van hebben, en de oplossing voor het geluid door het geluid op stereo zetten vind ik niet meer dan een ducktape oplossing.

Ik heb nog steeds niet mijn oude Arris VIP5202 terug gestuurd die hier totaal geen problemen mee had.

Zijn er eigenlijk plannen om eens werkelijk naar dit probleem te kijken en te oplossen ?

Vraag me eigenlijk af of er werkelijk eerst uitvoerig getest is met dit kastje ? kan mij haast niet voorstellen dat dit probleem niet is opgevangen tijdens een test of de test groep is niet diverse genoeg geweest.


 

Hoi @aws1971 . 

Dit kan echt wel beter. Er zijn wat geluids issues maar voor de rest zou het stabiel en zonder beeldverstoring moeten werken.

Hoe heb jij je tuner aangesloten.

Hier is trouwens een overzicht met de bekende problemen:

 


@aws1971

Geef je je zelf een like?

 

Bij ons werkt hij gelukkig goed.

En hij staat op Dolby.

 

Hoe is de Sagacom DIW7022 verbonden met de de Experiabox of Box12? (of te wel wat zit er allemaal tussen).

 

Vervang ook eens de HDMI kabel.

Zelf heb ik deze.

 

Heb je er een soundbar of zo op aangesloten?

Zo ja, hoe is deze aangesloten? 

 

De UGS Pro4 kan ook het probleem zijn.

Probeer deze eens te omzuilen.

Dus 1 UTP kabel van de Sagacom DIW7022 naar de KPN router / modem. 


Bij mij bekabeld aan de usg pro 4 (switch eigenlijk)

Bij een vriend van mij aan de Experia box 12.(ik zelf heb nog in de doos een Experia box 10 maar die is te beperkt voor mijn doeleinden)

 

Beide met dezelfde problemen, ik heb geprobeerd om hem aan de soundbar direct te doen en via de tv naar de soundbar (e-arc)

Hdmi kabel die erbij zat had ik ook vervangen met degene die ik getest heb met mijn Shield.

De Arris die ik had hiervoor deed het zonder problemen met de usg-4

Aangezien hij aangepast is zeg maar.