Skip to main content

Sinds september maak ik gebruik van Hussel  internet 1Gb/s. Tot op heden maken we gebruik van NLziet, maar nu willen we graag overstappen naar KPN TV.

Ik heb mijn producten netjes gekoppeld in MijnKPN, maar het bestellen van KPN TV lijkt niet naar behoren te werken.

  • Ik log in op MijnKPN
  • Ik kies ‘Producten’
  • Ik kies ‘Thuis’
  • Ik kies ‘Extra opties toevoegen of wijzigen’
  • Ik kies ‘Televisie’
  • Ik selecteer ‘Ja, ik wil TV van KPN’

Nu vouwt er een scherm uit, waarin ik mijn ontvanger(s) kan kiezen:

  • 4K TV ontvanger
  • Interactieve TV ontvanger
  • Digitenne TV ontvanger

Naast bovenstaande opties staat per type een “ - “ en een “ + “ knopje. Bij de 4K TV ontvanger staat reeds een aantal van ‘1’ (tussen de “ - “ en “ + “ knopjes in).

Nu wil ik graag bestellen:

  • 1x een 4K TV ontvanger
  • 1x een Interactieve TV ontvanger (voor onze tweede TV op de slaapkamer)
  • Opnemen pakket (wat gratis is bij twee of meer ontvangers)

Dit is met geen mogelijkheid te realiseren!

Ik zou verwachten dat ik gewoon op het “ + “ knopje kan duwen bij “Interactieve TV ontvanger”, maar dan gebeurt er helemaal niets. Het tellertje blijft dan gewoon vrolijk op “0” staan. Knopje doet het dus niet.

Met geen enkele mogelijkheid krijg ik het voor elkaar om een 4K TV ontvanger *en* een interactieve TV ontvanger te bestellen. Als ik wat met de knopjes speel, gedraagt het geheel zich ook zeer vreemd. Geen enkele combinatie geeft mij echter de mogelijkheid om een interactieve tv ontvanger te bestellen.

Gebruikte browsers: Chrome en Firefox, laatste versie.

 

Wie-o-wie kan mij vertellen hoe ik kan krijgen wat ik graag wil hebben?

Beste @ArjenvT,

Ik heb het gevoel dat dit niet helemaal goed gaat. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze je verder helpen. Hopelijk wordt het dan opgelost. 


Hallo @ArjenvT ,

Lukt het wel om twee 4K-ontvangers te bestellen? Want een 4K-ontvanger is ook een Interactieve TV-ontvanger. 
 

Lukt dat ook niet? 
 

Bel of chat dan morgen vanaf 8.00 met KPN. 

KPN is hiervoor gewoon gratis bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Beste @ArjenvT,

Ik heb het gevoel dat dit niet helemaal goed gaat. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze je verder helpen. Hopelijk wordt het dan opgelost. 

Gedaan.

 

Hallo @ArjenvT ,

Lukt het wel om twee 4K-ontvangers te bestellen? Want een 4K-ontvanger is ook een Interactieve TV-ontvanger. 
 

Lukt dat ook niet? 
 

 

Nee, maar volgens mij is de max per huishouden/aansluiting ook 1x een 4K-ontvanger.

Gekker nog, stel ik zou deze 4K-ontvanger niet willen, dan kan ik hem er alleen afhalen door eerst een digitenne ontvanger erbij te plussen, dan krijg ik ineens de optie om de 4k-ontvanger eraf te halen.

Het lijkt er sterk op dat de gebruikersinterface gewoon erg buggy is...


Hi @ArjenvT en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vreemd dat dit gebeurt. Heb je het ook via de app al geprobeerd? Ik kan voor jou wel interactieve televisie toevoegen. 2 ontvanger (waarvan sowieso 1 4K en dus ook het gratis opnemenpakket dankzij de 2 ontvangers) wil je graag?


Hi @ArjenvT en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vreemd dat dit gebeurt. Heb je het ook via de app al geprobeerd? Ik kan voor jou wel interactieve televisie toevoegen. 2 ontvanger (waarvan sowieso 1 4K en dus ook het gratis opnemenpakket dankzij de 2 ontvangers) wil je graag?

Gisteravond via de App geprobeerd (IOS, iphone12) en ook daar exact hetzelfde probleem. De + en - knopjes functioneren gewoon niet zoals het hoort.

Het lijkt me tot slot echt handig om het webteam even naar het TV stukje op mijnKPN te laten kijken.

 

Als het mogelijk is om 2x het 4K kastje te bestellen, dan graag (want ook dat lukt niet via mijnKPN).


@Nico_ kan jij bovenstaand regelen?


Hi @ArjenvT en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vreemd dat dit gebeurt. Heb je het ook via de app al geprobeerd? Ik kan voor jou wel interactieve televisie toevoegen. 2 ontvanger (waarvan sowieso 1 4K en dus ook het gratis opnemenpakket dankzij de 2 ontvangers) wil je graag?

Gisteravond via de App geprobeerd (IOS, iphone12) en ook daar exact hetzelfde probleem. De + en - knopjes functioneren gewoon niet zoals het hoort.

Het lijkt me tot slot echt handig om het webteam even naar het TV stukje op mijnKPN te laten kijken.

 

Als het mogelijk is om 2x het 4K kastje te bestellen, dan graag (want ook dat lukt niet via mijnKPN).

Ik geef het signaal door, dankje ook hier voor!

Ik heb de wijziging inmiddels voor je aangevraagd. Tegen de tijd dat je dit leest heb je waarschijnlijk de bevestiging al gezien en is de apparatuur onderweg.  :smiley: