Skip to main content

Beste heer, mevrouw, we hebben meegedaan aan de test van de nieuwe KPN TV box en krijgen nu het bericht dat we de box nog 6 maanden in bruikleen mogen houden. Waarom is KPN niet coulant naar zijn testers en geef deze KPN TV box als dank gratis aan haar testers ??

Dat is gewoon te duur!! 


Beste heer, mevrouw, we hebben meegedaan aan de test van de nieuwe KPN TV box en krijgen nu het bericht dat we de box nog 6 maanden in bruikleen mogen houden. Waarom is KPN niet coulant naar zijn testers en geef deze KPN TV box als dank gratis aan haar testers ??

Waarom zou KPN dat doen? Er vooraf duidelijk gecommuniceerd dat er geen beloning tegenover staat. Is een half jaar gratis gebruik niet al beloning genoeg?


Ik heb bericht gekregen als ik de kpn+box wil blijven gebruiken moet ik dat aangeven door te klikken onderaan de mail en daar inloggen maar daar kom ik niet verder om dat dan door tegeven ? Dus hoe verder ?


Dat is 1 van de redenen dat ik niet snel aan dit soort testen meer mee doet.

Ook al is het best leuk om te doen.

 

Ooit heb ik de Humax 5200C getest.

En ik mocht die als beloning ook behouden.

 

Maar ik denk dat KPN niet wil dat de Sagacom DIW7022 met een ander abonnement in gebruik wordt genomen.

Administratief zal dat wel problemen geven, denk ik. 


Het verbaast me vooral dat de testperiode blijkbaar vijf maanden geleden al afgelopen was. 😅


Ik heb bericht gekregen als ik de kpn+box wil blijven gebruiken moet ik dat aangeven door te klikken onderaan de mail en daar inloggen maar daar kom ik niet verder om dat dan door tegeven ? Dus hoe verder ?

Hallo @SamSammes even bellen met 0800 0402.

 


Hi @SamSammes 

Om de box te blijven gebruiken dien je naar het nieuwe abonnement te gaan. Daarbij vervallen je oude boxen maar je 'krijgt' het gelijke aantal nieuwe. 

Voor de wijziging naar het nieuwe abonnement kun je het best bellen. 

0800-0402 gratis 

Werkdagen 8 tot 18 uur. Zaterdagen tot 17 uur. Zondags gesloten.Â