Op wat voor een apparaat (merk en type) test jij de app?
De app Google Home downloaden en het apparaat aanmelden. Met deze app kan je alle instellingen doen. Dan werkt best wel goed. Je moet alleen een Google account aanmaken.
Een Google account heb ik.
Bedankt voor de informatie, ga het proberen.
Het is ook niet zo verstandig om op een televisie zelf zomaar het volume op maximaal te zetten. Dat is meer iets voor als je een Android/Google TV box/dongle (zoals ook de TV+ Box) gebruikt waarbij het volume niet op die box geregeld wordt maar op de televisie.
Wil je overigens zeggen dat het volume niet te regelen is met de afstandsbediening van jouw televisie?
Als ik de tv aan doe heb ik af en toe dat ik geen geluid heb en kan dit ook niet activeren met de afstandsbediening
Als ik de tv aan doe heb ik af en toe dat ik geen geluid heb en kan dit ook niet activeren met de afstandsbediening
Is dat alleen met de TV+ app of ook met andere apps?
En draait die TV+ app nu op jouw Philips smart TV en niet op de, in de titel van dit topic genoemde, TV+ Box?
Ik heb de tv+box en tv allebei verbonden met internet verbinding. Maar als ik de tv aan doe dan is het geluid er niet. Dan moet ik de procedure doen met volume maximaal.
Als ik de TvBox+ aan doe dan gaat de tv automatisch ook aan en kan ik tv kijken.
Alleen dan heb ik af en toe geen geluid meestal gebeurt dat als we de radio hebben gebruikt heb ik ontdekt.
Heb je op de televisie een soundbar of home cinemaset aangesloten of komt het geluid uit de speaker van de televisie zelf?
Ik heb een hom cinema set er op aan gesloten dat functioneert goed
Ik heb een hom cinema set er op aan gesloten dat functioneert goed
Is die met een Toslink kabeltje op de TV+ Box aangesloten of is de soundbar op de televisie aangesloten?
De TV+ Box is aangesloten aan de home cinema set met een hdmi kabel. De home cinema set is met een hdmi kabel aan de smart tv aangesloten.
De TV+ Box is aangesloten aan de home cinema set met een hdmi kabel. De home cinema set is met een hdmi kabel aan de smart tv aangesloten.
Hmmm, dan zou de oorzaak dus ook in de home cinema set kunnen zitten.
Kan je de volgende keer dat het gebeurt alleen de home cinema set eens uit en weer aan zetten? Wordt het geluid dan wel wee doorgegeven?
Dat ga ik proberen, dan kom ik weer in de lucht.
Bedankt voor zover.
Vandaag bovenstaande geprobeerd want het geluid deed het weer niet nadat ik de middag naar de radio hed geluisterd. Home cinema uit en weer aan gedaan helaas geen geluid dus weer met Google geregeld volume maximaal ingesproken, dan zie het het balkje onder bij het scherm naar vol volume gaan.
Wat kan ik nog doen?