Skip to main content
Vraag

KPN TV+ box geeft wel beeld maar geen geluid

• November 6, 2024
  • 31 reacties
  • 5580 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Echt enorm vervelend. Het lijkt echt in de KPN tv+ boxen te zitten. Heb er twee staan en bij beiden regelmatig geen geluid. Of zelfs tijdens het kijken dat deze een seconde wegvalt. Aangezien dit al een half haar duurt denk ik niet dat dit snel opgelost gaat worden en kverweeg zelfs de boxen uit het abbonnement te halen.

• Topper
  • July 21, 2025

Kijk eens op de KPN TV Box+ naar je geluidsinstellingen. Als je een HDMI aansluiting gebruikt, zet de instelling voor geluid dan op Passthrough. Dat heeft bij mij het probleem opgelost. 

• Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Ik heb dit probleem ook. Kpn komt hier nog een oplossing voor?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 8, 2025

Goedemorgen ​@Jeffreyjans , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Makkelijkste zou zijn om hier even een eigen topic voor aan te maken, je hebt nu op een topic van enkele maanden oud gereageerd ;) Voor directe ondersteuning kun je trouwens ook een belafspraak inplannen met onze Helpdesk!

• Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Hier hetzelfde probleem. Regelmatig geen geluid het is dus een euvel van deze Android kastjes en software van KPN. Ik ben wel tevreden over het kastje behalve dit probleem. De oplossing stekker er 30 sec. Eruit halen en opnieuw opstarten en whala hij doet het weer. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Goedemorgen ​@Duijn Rudolf , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Top om te lezen dat je wel tevreden bent met de ontvangers maar dat je regelmatig geen geluid hebt maar wel beeld, is natuurlijk wel irritant. Misschien nuttig om dit artikel op onze Kennisbank eens door te nemen, wellicht vind je hier nog een tip/truc/instelling waarmee je dit probleem kunt tackelen! Laat je me weten of je daar iets uit hebt kunnen halen?