Skip to main content

Beste,

Ik heb altijd mijn kpn tv ontvanger aangesloten gehad op mijn Harman Kardon. Nooit problemen gehad met geluid en/of beeld. Nu heb ik sinds vorige week de kpn+ tv ontvanger en ik heb sindsdien geen beeld meer.

Aansluiting is hetzelfde als altijd. Ik heb alle stappen mbt resetten meerdere keren uitgevoerd, ik heb kabels getest en vervangen (maakte niks uit), ik heb een nieuwe kpn+ tv ontvanger toegestuurd gekregen, ik heb er een optische kabel bij genomen om het geluid via de Harman Kardon te laten lopen en het beeld dan rechtstreeks via de televisie Niks werkt.

Wie hier heeft de oplossing voor mijn probleem?

Mijn apparatuur:

Samsung UE50JU6400K

Harman Kardon BDS 270

Hartelijk dank alvast.

Hi @Spol en welkom op het forum! 

Gek dat er helemaal geen beeld meer is. 😕 Hoe loopt de HDMI kabel vanuit de TV+ ontvanger? Als die rechtstreeks op je TV aangesloten is, dan gebeurt er ook niks? 

Je kunt ons aansluitbeleid controleren om te zien welke manieren van aansluiten we ondersteunen voor de TV+ ontvanger. Als jij het anders aangesloten hebt kan het werken, maar kunnen we dit niet garanderen. 

Probeer ook diverse beeldinstellingen van de TV+ ontvanger. Wellicht zit de oplossing daar ook al tussen.


Goedemorgen

Heeft uw CEC aanstaan of een ECO stand op de STB?

Wat ook wel eens helpt om de HDMI kabel op een andere poort te zetten.

Maar geen beeld wel geluid lijkt toch wel een HDMI issue wilt uw eens testen met de ECO stand uit en CEC aan op zowel de STB als de Samsung TV.

mvg