Skip to main content

Na een verhuizing van mijn ouders zijn we over gestapt naar kpn omdat t-mobile geen ondertiteling had bij bepaalde zenders via glasvezel! Vanaf de eerste dag problemen met het geluid….eerst duurde het lang zon 7/8 seconden als je van zender over zapt dat het geluid erbij kwam uit eindelijk, nu vandaag zitten ze al een half uur zonder geluidđŸ¤¬Â paar keer gebeld met ze en wat stappen doorgenomen zonder resultaat, sturen ze een nieuwe afstandsbediening op om te proberen om teÂ đŸ¤£đŸ¤£đŸ¤£Â andere tv box gekregen die heeft nog meer last ervan! Een iemand aan telefoon gehad en die wist ook te zeggen dat er een update moet komen omdat het probleem in de nieuwe tv box zit…..erg frustrerend voor mijn ouders op leeftijd en zeker niet van deze tijd zou je zeggen!

KPN stuur ons aub een oude TV Box aub of los dit eens en voor altijd op……….

 

Hoi @Franske013 . Welkom op het forum.

Het is je misschien niet ontgaan dat er relatief veel klachten zijn over het geluid en de TV+ box.   Het probleem hierbij is dat het voor bijna iedere klant weer anders is. En in veel gevallen is het op te lossen.

Hoe is die box aangesloten? Rechtstreek op de tv?  Of gebruiken je ouders een apart audio systeem?


Goedemorgen bedankt voor je reactie, de box is met hdmi aangesloten op tv hdmi/ARC ze hebben een surround set voor het geluid en deze heb ik met een optische kabel vanaf tv box kpn naar de receiver aangesloten.

Had gistermiddag de receiver uitgeschakeld dus alleen geluid tv en nu is het geluid niet wegggevallen gisteravond!

 

Hoop dat er iets mogelijk is om het toch weer draaiend te gaan krijgen want ze missen het geluid nu al ?


Zit er ook een optische uitgang op de tv? Zo ja, kun je het eens zo aansluiten?


Ook ik heb problemen met het geluid. Is op de KPN+ box veel te zacht. Kan het niet verstaan. Harder zetten heeft nagenoeg geen effect. Krijg nu maandag een monteur omdat ik er niet uit kom. Hopelijk kan die monteur het oplossen want  de + box van de KPN geeft een mooi beeld. Ik ben niet technisch helaas.Â