Skip to main content

Sinds een aantal dagen heb ik geen wifi verbinding meer met mijn tv+ box (DIW7022). Er kan geen netwerk gevonden worden. Het ligt niet aan de wifi zelf, want op andere apparaten werkt het wel. Het heeft hiervoor wel altijd al gewerkt, maar plotseling dus niet meer. Echt al van alles geprobeerd, ook teruggezet naar fabrieksinstellingen. Maar niks helpt. Inmiddels heeft ook de afstandsbediening geen verbinding meer met de tv box, dus ik kan er nu helemaal niks meer mee. Wie heeft de oplossing? 

Welk type modem heb je @Sabine1995 ?


@Joep1965 een KPN box 12


En een harde reset met een pen aan de achterkant van de 7022 heb je gedaan?


@Thijs1963 nu gedaan en dan staat er op de tv connecting to internet met een lange foutcode eronder. Hier blijft ie op staan, er gebeurt niets.

 


Als de stb niet meer opstart is deze gewoon defect lijkt mij na een harde reboot moet hij gewoon starten dus deze is defect even bellen met KPN voor vervanging.

Enige wat je evt nog kan proberen is de stb rechtstreeks op je modem verbinden met een utp kabel.

start hij dan ook niet op is hij gewoon defect.

ik ga er vanuit dat de verder wel internet heb (wifi)

mvg


Hi en van harte welkom op ons forum @Sabine1995!

Ik lees dat jouw TV+ Box geen verbinding wilde maken met wifi. Hoe staat het er nu voor? Heb je de tips van @Thijs1963 hierboven nog kunnen proberen?

Ontzettend mooi tv-meubel heb je trouwens :)


Uiteindelijk na veel geprobeerd te hebben en gebeld te hebben met de klantenservice heb ik vandaag een nieuwe tv box ontvangen. Deze doet het zonder problemen! Opgelost dus! 


Hi en van harte welkom op ons forum @Sabine1995!

Ik lees dat jouw TV+ Box geen verbinding wilde maken met wifi. Hoe staat het er nu voor? Heb je de tips van @Thijs1963 hierboven nog kunnen proberen?

Ontzettend mooi tv-meubel heb je trouwens :)

Inderdaad mooi tv meubel -;)


Ik heb opnieuw een probleem met de KPN tv box. Het viel me op dat ik zenders die wel in mijn abonnement zitten, niet kan kijken op tv. Na even zoeken zag ik dat het abonnementsnummer dat ingevoerd staat in de tv box helemaal niet mijn abonnementsnummer is. Kan iemand bij KPN dit voor mij aanpassen? Alvast bedankt! 


Hee dat is vreemd @Sabine1995 🤔

Zou je de ontvanger even helemaal willen resetten door stap 3 (klik!) te volgen? Dan moet je opnieuw inloggen met he abonnementsgegevens en daarna zou alles goed moeten zijn!


@Maja_ zojuist gedaan en er wordt nergens gevraagd om abonnementsnummer en pincode, dus sta nog steeds aangemeld met een fout abonnementsnummer helaas.


Flauw zeg @Sabine1995 

Zou je mij een privébericht willen sturen met het serienummer van de ontvanger? Dan kijk ik of ik er vanaf afstand wat mee kan!


In goede orde ontvangen @Sabine1995!

Zou je de tv-ontvanger nu even willen herstarten? Daarna zou hij nu écht om jouw gegevens moeten vragen 😊


Je bent een held @Maja_ Heel erg bedankt!!!


Jeuh heel graag gedaan @Sabine1995 😃