Skip to main content

Ik heb net de KPN TV+ box ontvangen en ben vandaag naar KPN overgestapt. Nu volg ik het simpele stappenplan maar bij STAP 3 stopt het en is er geen uitleg. 

Er staat: 

“Doorloop de instructies op je beeldscherm”

En dat lukt dus niet. Al een paar keer geherstart van de KPN TV+ box.

Eerste wat ik zie:

Je bent verbonden met ethernet. Doorgaan.

Dat lukt!

Dan:

“Haal het maximale uit je TV”

Dat hoef ik niet, ik wil gewoon TV.

Dus “Overslaan”

Daarna:

“Wist je dit?” en knop “meer bekijken”

OK

Dan een schermpje met “Google services”. Vreemd.

Maak een selectie

Ik vink alles uit.

En verder zijn er geen mogelijkheden. Het stopt hier blijkbaar.

 

Weet iemand hoe dit op te lossen? Via de TV app kan ik wel inloggen met abonnementsnummer en pincode, geen probleem. Maar de TV+ Box is blijkbaar niet in orde, ik kom er niet verder mee.

 

Help!

 

p.s. overigens ik heb geen en ik wil geen google account.

Hi @Mv68 en welkom op het forum! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Het inloggen met je Google account is niet nodig om gebruik te maken van KPN TV+ en kun je op een later moment ook nog doen, dus dat is geen vereiste om TV+ aan de praat te krijgen. 
Bij het scherm met de Google Services zou je ook de optie voor overslaan moeten hebben. Zie hiervoor ook deze stap in de TV+ Box activeren. Zie je die optie ook, en gaat het wel verder als je op overslaan drukt? 


Dank je wel voor je antwoord

 

Het gaat niet heel duidelijk verder als je niet google accepteert. Want de knop “accepteer” wordt niet gehighlight en dan lijkt het te stoppen. Dus voor anderen: je hoeft echt geen google account af te sluiten, dus je hoeft niet al je TV data met US/CAN te delen (via de overeenkomst) kleine lettertjes. Het lukt uiteindelijk wel!

 

 


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen @Mv68! 😄