Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.234.2 / 1.234.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • July 28, 2026
  • 54 reacties
  • 1753 keer bekeken
Toon eerste bericht

54 reacties

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 10, 2026

Beste ​@Arjan van KPN 

jammer dat jullie elke reactie wat ik plaats over een update of mijn mening geeft of bepaalde situaties tuurlijk is niet bij iedereen hetzelfde probleem of niet probleem tuurlijk en gaat nú redelijk goed maar maar voor en achteruit spoelen geef gewoon tevaak  zwart beeld in het kleine scherm en blijf regelmatig hangen in het spoelen vooral zo als bij rtl crime rtl lounge en npo extra  maar daar word gewoon niet naar gekeken 

dat is ontstaan in de laatste 2 updates ben niet de enige die er last van had zijn er meerdere  maar is niet belangrijk genoeg 

jammer dat ik niet serieus genomen wordt ik ga het hoger op wel beklagen is wat hier wordt totaal niet gewaardeerd of serieus genomen ! 

en met de modem spelen zoveel problemen maar als ik daar iets over zeg word het meteen verwijderd ik vind echt raar en kan je zien dat ik niet serieus wordt genomen ! 

peter van der meijden 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 10, 2026

Is er verschil in manier van internetconnectie voor die beide TV+ Boxen, ​@Katana321?

Dank voor het melden in het juiste topic, ​@Peterpiwi. Voor product updates en vergelijkbare topics verwijderen we reacties die daar niet over gaan om te zorgen dat het voor ons zo overzichtelijk mogelijk blijft om de voor dat topic relevante feedback te kunnen vinden.

Het zwarte beeld in de thumbnails bij spoelen wordt naar gekeken om dat verder te optimaliseren

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 10, 2026

Is er verschil in manier van internetconnectie voor die beide TV+ Boxen, ​@Katana321?

Ja, er is een verschil: de tv+ box beneden is bekabeld aangesloten. De tv+ box boven hangt aan de wifi. Maar ik zag later vanochtend dat op de V10 een oranje lampje brandt, die van Services. Ik ben daarom op dit moment de servicetool aan het doorlopen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 10, 2026

Ja, er is een verschil: de tv+ box beneden is bekabeld aangesloten. De tv+ box boven hangt aan de wifi. Maar ik zag later vanochtend dat op de V10 een oranje lampje brandt, die van Services. Ik ben daarom op dit moment de servicetool aan het doorlopen.

Het gebruik van de servicetool heeft mijn probleem gelukkig opgelost. Wat ik wel bijzonder vind, is dat de stappen die in de servicetool zijn uitgevoerd (herstart tv-ontvangers en herstart experiabox), ik vanmorgen al handmatig had gedaan en dus niet hielpen. Maar goed, nu heeft de servicetool het probleem opgelost, dus ik kan weer vooruit. 👍