Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.234.2 / 1.234.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • July 28, 2026
  • 86 reacties
  • 2921 keer bekeken
Toon eerste bericht

86 reacties

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • August 19, 2026

Dilemmatje van de 1.234.3 ? 

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • August 20, 2026

En deze gespleten persoon in een opname wordt veroorzaakt door . . . . . . ?

Of je nu 1 , 2 of 10 keer met de 10 sec,-knop maar 10 sec voor- of achteruit spoelden , het beeld bleef hetzelfde.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 20, 2026

Dan lijkt het een storing in de stream tijdens het opnemen door de opname server. 

(Misschien staat de satellietschotel een beetje scheef🫤) 

Star channel is wel een van de meer storingsgevoelige zenders is mijn ervaring.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 20, 2026

Dilemmatje van de 1.234.3 ? 

<afbeelding>

Dit heeft niets met een update voor de TV+ Box te maken. Dit soort rijen wordt door ons op het platform voorbereid, live gezet en ook daar weer weggehaald. Hij verdwijnt vanzelf weer.

<afbeelding>

Of je nu 1 , 2 of 10 keer met de 10 sec,-knop maar 10 sec voor- of achteruit spoelden , het beeld bleef hetzelfde.

Een hapering in de verbinding, dat is wat glitches, freezes, etc. veroorzaakt. Ook dat heeft in de basis niets met een update te maken. Maar eerder iets met een (tijdelijke/korte) hick-up in de verbinding tussen TV+ Box en het internet. Of een fout in de stream zelf. Als je dit soort dingen vaker hebt, dan kunnen we daar in een apart topic naar kijken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 21, 2026

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 21, 2026

Dat had ik ook ipv6 uitzetten in de modem werkt in eens is dat weg wist ik eerst ook niet kreeg tip van mensen hier 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 21, 2026

Die tegel Premieres onder de categorieën onder Entertainment in welke update zat die? Die viel me op eens op sinds vandaag eigenlijk. Was toch alleen Films Radio Series Kids? Al zal ik vast ergens overheen hebben gelezen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 21, 2026

Die tegel Premieres onder de categorieën onder Entertainment in welke update zat die? Die viel me op eens op sinds vandaag eigenlijk. Was toch alleen Films Radio Series Kids? Al zal ik vast ergens overheen hebben gelezen.

Die tegels zijn dynamisch ​@neutral, er kunnen dus afwisselend verschillende tegels worden getoond 😊 Sommige tegels hebben echt een update nodig, zoals we gezien hebben met de radiotegel, maar dat is bij de Premieres tegel niet het geval!

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 21, 2026

Ah ok:) dat wist ik niet. Nice. Nooit eerder gezien vandaar de opmerking 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 21, 2026

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.236.3

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • August 23, 2026

Daar vorige reactie niet geplaatst is  Laucnche-versie 1.234.2 !