Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.212.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • December 9, 2025
  • 132 reacties
  • 4811 keer bekeken
Toon eerste bericht

132 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 5, 2026

KPN heeft ooit gezegd we doen elke 2 weken updates maar daar is weinig meer van over.

Dat is ook een manier om te vragen wanneer er weer een Product Update aankomt en of we dat ritme van elke twee weken nog aanhouden 😉
De vraag achter de opmerking is helemaal duidelijk. Achter de schermen zitten we niet stil en we verwachten eind februari de updates weer op te pakken.

Zodra er een nieuwe update is met inhoudelijk zichtbare wijzigingen voor onze klanten, delen we die uiteraard via een Product Update.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 5, 2026

Zodra er een nieuwe update is met inhoudelijk zichtbare wijzigingen voor onze klanten, delen we die uiteraard via een Product Update.

Je hebt het misschien al via Alex gehoord, maar voor de zekerheid: ikzelf zou graag een melding van alle  updates zien.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • February 5, 2026

KPN heeft ooit gezegd we doen elke 2 weken updates maar daar is weinig meer van over.

Dat is ook een manier om te vragen wanneer er weer een Product Update aankomt en of we dat ritme van elke twee weken nog aanhouden 😉
De vraag achter de opmerking is helemaal duidelijk. Achter de schermen zitten we niet stil en we verwachten eind februari de updates weer op te pakken.

Had inderdaad ook gekund.

Maar KPN had ook zelf wat actiever erin kunnen zijn van we gaan afwijken van de 2 wekelijkse updates.

Had ook wij fijner geweest want daarin stokt de communicatie dan wat vanuit jullie kant.

Antwoorden zoals als er update is zie je dat onder Product updates is wat mij betreft te kort door de bocht als je eerst A zegt moet je dan ook B gaan zeggen.

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • February 5, 2026

Ik heb liever een update die echt een verbetering is !

dan een constante updates waar steeds dingen mis mee gaan ! 

ze zijn druk voor ons bezig de mensen van het kpn team we moeten gewoon geduld hebben ! 

en is ook moeilijk om iedereen tevreden te stellen en we gebruiken natuurlijk ook allemaal andere soort apparaten daar moet ook rekening mee gehouden worden 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • February 5, 2026

Eens maar meldt dan we gaan alleen nog maar updates doen als het ons uitkomt.

Voor de rest iedereen dan blij.

Mag dan wel grote update zijn als ze al 2 maanden bezig zijn ;)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 5, 2026

Maar KPN had ook zelf wat actiever erin kunnen zijn van we gaan afwijken van de 2 wekelijkse updates.

Wat je zelf al zegt: had inderdaad gekund. Volgens mij zijn we duidelijk genoeg: in de groene blokjes onderin elke Product Update geven we aan:

• KPN TV+ launcher heeft één versie voor zowel de TV+ Box als de TV+ Soundbox.  Hier verwachten we ruwweg om de twee weken een update. 

Kernwoorden: verwachten en ruwweg

Beloftes over wanneer er een update doen we niet, hebben we ook nooit gedaan. Want daar kunnen we ook geen beloftes over doen. Het uitrolschema zal altijd afhangen van of een update klaar is, en wat er verder vanuit het bedrijf eventueel nog speelt wat van invloed is op wanneer en hoe een update uitgerold kan worden. 

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • February 5, 2026

Eens maar meldt dan we gaan alleen nog maar updates doen als het ons uitkomt.

Voor de rest iedereen dan blij.

Mag dan wel grote update zijn als ze al 2 maanden bezig zijn ;)

Ik denk echt wel dat er goede update er aan komt ! Ze doen echt hun best denk ik !