Skip to main content
update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.217.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • February 23, 2026
  • 129 reacties
  • 5717 keer bekeken
Toon eerste bericht

129 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@Poetje puk We nemen je feedback mee. Maar ik wil het ook realistisch houden: Er is een goede kans dat het niet terug komt. 

We kijken continu naar hoe functies gebruikt worden en welke verbeteringen mogelijk zijn. Op basis van eerdere feedback van klanten zijn er ook al verschillende aanpassingen gedaan. We luisteren dus zeker naar wat er gedeeld wordt op de community en nemen signalen zoals die van jou mee.

Tegelijk is het zo dat we bij dit soort ontwikkelingen altijd een balans moeten vinden. Niet iedere wens of gebruikssituatie kunnen we één op één verwerken in het ontwerp. Zoals Arjan ook aangaf, sommige situaties komen relatief weinig voor, waardoor het niet altijd mogelijk is om daar een aparte oplossing voor te maken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2026

Deze reden had ik niet zien aankomen. 😁🙃

Ik denk dat je de enige bent met zo'n weinig geduld bij The Voice audities, ​@Poetje puk . Het hele programma duurt maar 1 u 40 m. Na aftrek van de reclames. 

We gaan nu naar de Battles. Moet je weer het 'hele' gesprekje afwachten wie de coach weg stuurt.😥

Doe / deed je het met talkshows ook zo? ×2 of ×4 ? En met series en films? 😏

Je zult helaas de programma's helemaal moeten gaan kijken, Poetje puk. Zoals ze gemaakt zijn, dat wel. 😎

Arjan van KPN vraagt:

Verder ben ik bang dat dit een beetje een corner case is, zoals wij dat dan noemen. Zullen er heel veel mensen zijn die er op dezelfde manier gebruik van maken zoals jij? 

Gezien mijn eerste zin was ik ook verrast. Ik vind dat pitchen van de coaches juist heel leuk. En ik vind het dan leuk om te 'voorspellen' welke coach wordt gekozen. 

Maar ja. Als je hele stukken van programma's versneld kijkt kun je wel meer programma's op een avond kijken. 

• Topper
  • March 11, 2026

Ik denk dat we nog even afwachten wat de eventuele nieuwe update gaat opleveren.

We zijn al jaren bij de KPN misschien word het tijd voor vernieuwing.CQ verandering.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • March 11, 2026

Even weer een aantal dagen intensiever opnames terug gekeken. Ik heb het aan het begin van de update al aangegeven en van mij mag het volgende definitief aangepast/hersteld worden:

• Thumbnail (voorbeeldvenster) mag iets groter.
  • 1 vaste doorspoelsnelheid bij het indrukken van pijltje naar rechts > (nu loopt hij in korte tijd van >> naar >>> naar >>>> naar >>>>>) dit gaat veel te snel.
  • Bij het loslaten van pijltje naar rechts > gelijk weer de opname hervatten. Niet alsnog op de OK toets drukken om de opname verder te kijken.

Dit zou voor hier de beste opties zijn, omdat al aangegeven wordt dat er waarschijnlijk toch niet teruggegaan wordt naar het doorspoelen met volledig beeld.