Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.219.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • March 16, 2026
  • 104 reacties
  • 2590 keer bekeken
Toon eerste bericht

104 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 28, 2026

Joop 2011.

Is het mogelijk voor u om er een fotootje van te maken?

Niet nodig, je ziet hetzelfde als op de foto die Jeroen Tee eerder plaatste.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2026

Op die foto is er nog 58m09s resterend. 

Trek de uitloop van 15 minuten ervan af. En dan weer je dat er nog 43m09s te gaan is. In principe. Want het blijft een opname. Geen precieze streaming of DVD, BRD.

Resterende tijd is voor mij veel essentiëler dan waar ik "precies" ben. ​@Jeroen Tee .

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • March 28, 2026

Toch nog een ander dingetje, een wens. Als je doorspoelt of terugspoelt en stopt dan zie je dat bolletje op de tijdlijn met daarboven in witte tekst hoever je bent in de opname (het tijdstip). Maar dat tijdstip zie je niet als je gewoon aan het kijken bent naar een opname en even pauzeert (en ook alleen dan, gedurende enkele seconden, als je net de pauzeknop hebt ingedrukt). Dat zou ik wel fijn vinden, als dat er bij zou komen. 

Deze vraag kwam bij mij bekend voor. Die heb ik bijna 2 jaar geleden ook al gesteld. 

Dat had ik hier in deze topic ook aangegeven (ook ietsjes naar beneden scrollen voor de foto) en ​@Erik van KPN had dit opgepakt en ze gingen er over nadenken.

Maar ik zie hem niet terug bij de punten in het overzicht in dat topic. Hmm vreemd. Goed dat dit nogmaals aangegeven wordt.

Jeroen Tee
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 28, 2026

Toch nog een ander dingetje, een wens. Als je doorspoelt of terugspoelt en stopt dan zie je dat bolletje op de tijdlijn met daarboven in witte tekst hoever je bent in de opname (het tijdstip). Maar dat tijdstip zie je niet als je gewoon aan het kijken bent naar een opname en even pauzeert (en ook alleen dan, gedurende enkele seconden, als je net de pauzeknop hebt ingedrukt). Dat zou ik wel fijn vinden, als dat er bij zou komen. 

Deze vraag kwam bij mij bekend voor. Die heb ik bijna 2 jaar geleden ook al gesteld. 

Dat had ik hier in deze topic ook aangegeven (ook ietsjes naar beneden scrollen voor de foto) en ​@Erik van KPN had dit opgepakt en ze gingen er over nadenken.

Maar ik zie hem niet terug bij de punten in het overzicht in dat topic. Hmm vreemd. Goed dat dit nogmaals aangegeven wordt.

Bedankt ​@Sebas14, fijn om te horen dat we op dezelfde lijn zitten en dat ik niet de enige ben met die wens. Het is vooral ook vreemd dat de verstreken tijd wél zichtbaar is (zoals jij ook al zei) bij bijv. 10 seconden vooruitspoelen en níét bij pauzeren. Technisch zou het dus geen probleem moeten zijn, denk ik.

@Erik van KPN reageerde (zie enkele pagina’s terug) op mijn wens o.a. met ‘we willen de informatiebalk niet te druk’ maar ook dat we mijn voorstel nog zullen meenemen.

Zie nummer 87 in deze lijst. Dat is afgewezen omdat we de informatiebalk ook niet te druk willen hebben en (voor nu iig) vasthouden aan de keuzes die gemaakt zijn voor wat en hoe we weergeven. Maar we zullen dit specifieke voorstel ook nog meenemen.

Wat betreft de informatiebalk niet te druk willen hebben: is wat voor te zeggen, maar dan vind ik dat je ook consequent moet wezen en dan op beide plekken (bij spoelen en pauzeren) hetzelfde moet doen. Wat mij betreft en wat jou, ​@Sebas14, betreft: graag toevoegen, die verstreken tijd. Meest voor de hand liggende plek: bij het bolletje, eronder of evt. erboven. Te veel info? Dan klokje (rechtsonder, in groene cijfers) weg.