Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.219.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • March 16, 2026
  • 128 reacties
  • 3483 keer bekeken
Toon eerste bericht

128 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • April 2, 2026

@bnwgraaf 

Zoals ik al vermelde, kan je met terugkijken (dus via de gids) niet voor uitspoelen, alleen in het begin (als je net start) 

Dat is gedaan i.v.m. de reclames.

De commerciële zenders willen dit niet.

Die waarschuwing is waarschijnlijk standaard of automatisch.

Maar als ik het goed begrijp, kan je wel terugspoelen? 

Als je een opname kijkt, kan je wel vooruit en terugspoelen.

Ik kan terugspoelen… of een soort van…. soms gebeurt er niets of is dat niet zichtbaar, soms ben ik ineens veel te ver terug omdat hij blijkbaar wel aan het terugspoelen was, maar ik daar geen visuele terugkoppeling van kreeg.
Het gaat gewoon niet zo vanzelfsprekend als het een tijd geleden ging.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat er een melding tevoorschijn komt dat vooruitspoelen niet toegestaan is, terwijl je juist wilt terugspoelen, hebben we een ticket voor aangemaakt. Dat hoort niet tevoorschijn te komen en hebben we in onderzoek. 

Wel knap vervelend dat visueel niet goed zichtbaar is of je aan het terugspoelen bent. Gebeurt dat alleen maar als je vanaf Live wilt terugspoelen of ook als je een programma hebt geselecteerd voor Terugkijken of een opname afspeelt?

Wat je nog even kunt proberen ​@bnwgraaf is een soort van soft reset van de KPN TV+ launcher. Dit doe je door te gaan naar Instellingen (tandwieltje) → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Ik ben benieuwd of het daarna beter gaat. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 2, 2026

Inmiddels is het bijna 3 april en nog steeds geen update beschikbaar