Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.221.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 3, 2026
  • 134 reacties
  • 6868 keer bekeken
Toon eerste bericht

134 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

Ben jij dan ook geabonneerd op KPN TV (of een ander board) zoals PeterG?

---

Ja, ik ben op beide geabonneerd. Dat zal dan idd de verklaring zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Nog onder deze versie. 

Al een paar keer vanavond rechtsonder "↩ terug naar boven". Gewoon tijdens live tv en opnames. 

Ik had hier iemand eerder al over gelezen maar kan dat niet meer vinden. Volgens mij ​@Katana321 ergens.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

Volgens mij heb ik dat nooit gemeld ​@PeterG 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

@PeterG, bedoel je deze?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Zeker! Mijn hartelijke dank, ​@Wartywolfs 😃.

Ik heb het daar ook nog even gemeld. 

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 28, 2026

Beste kpn 

sinds deze update al meerdere keren als ik me beide ontvangers aan zet dat ik een zwart scherm krijg opnieuw opstarten werkt wel hoor daarna weer normaal beeld maar zo hoort het natuurlijk niet !

en nee ligt niet aan me modem die is pas 2 x toe vervangen daar bij de glasvezel aansluiting ook vervangen  daar bij is de wan kabel vervangen en alle internet kabels die er op aangesloten zitten vervangen 

HDMI kabels ook vervangen voor HDMI 2.1 –kabel 8K aan kan dataoverdracht van 48 Gbps dus die moet zeker kpn ontvanger aan kunnen   

dus mijn bekabeling kan het zeker niet liggen ! Voor de gêne altijd meteen daar mee komen 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Peterpiwi, wil je er eentje eens een frisse start geven? Als dat het niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Denken we daar even met je mee!

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 28, 2026

Hoi ​@Peterpiwi, wil je er eentje eens een frisse start geven? Als dat het niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Denken we daar even met je mee!

Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb ! Tuurlijk wel maar naar opnieuw opstarten of fabrieksinstellingen gaat het 3 dagen goed 

naar alle problemen die ik al heb gehad ga ik niks meer in de instellingen doen alles werk nu veder goed ik blijf daar nu mooi uit ! Eigen topic is onzin want dit is na de laatste update blijkbaar ontstaan dus ik denk dat jullie daar de fout in moeten zoeken 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Heel goed dat je dit al gedaan hebt en dat sluit dus ook een hoop uit, waaronder dat de update goed geinstalleerd is. Toch zie ik niet direct een reden waarom dit in de update zelf zou zitten. Om dat vast te stellen willen we graag nog proberen het probleem op te lossen.

Als je wilt wachten tot een update dit probleem oplost zit je misschien onnodig te wachten als het ergens anders blijkt te zitten.