Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.221.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 3, 2026
  • 140 reacties
  • 6956 keer bekeken
Toon eerste bericht

140 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

Ben jij dan ook geabonneerd op KPN TV (of een ander board) zoals PeterG?

---

Ja, ik ben op beide geabonneerd. Dat zal dan idd de verklaring zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Nog onder deze versie. 

Al een paar keer vanavond rechtsonder "↩ terug naar boven". Gewoon tijdens live tv en opnames. 

Ik had hier iemand eerder al over gelezen maar kan dat niet meer vinden. Volgens mij ​@Katana321 ergens.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

Volgens mij heb ik dat nooit gemeld ​@PeterG 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

@PeterG, bedoel je deze?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2026

Zeker! Mijn hartelijke dank, ​@Wartywolfs 😃.

Ik heb het daar ook nog even gemeld. 

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 28, 2026

Beste kpn 

sinds deze update al meerdere keren als ik me beide ontvangers aan zet dat ik een zwart scherm krijg opnieuw opstarten werkt wel hoor daarna weer normaal beeld maar zo hoort het natuurlijk niet !

en nee ligt niet aan me modem die is pas 2 x toe vervangen daar bij de glasvezel aansluiting ook vervangen  daar bij is de wan kabel vervangen en alle internet kabels die er op aangesloten zitten vervangen 

HDMI kabels ook vervangen voor HDMI 2.1 –kabel 8K aan kan dataoverdracht van 48 Gbps dus die moet zeker kpn ontvanger aan kunnen   

dus mijn bekabeling kan het zeker niet liggen ! Voor de gêne altijd meteen daar mee komen 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Peterpiwi, wil je er eentje eens een frisse start geven? Als dat het niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Denken we daar even met je mee!

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 28, 2026

Hoi ​@Peterpiwi, wil je er eentje eens een frisse start geven? Als dat het niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Denken we daar even met je mee!

Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb ! Tuurlijk wel maar naar opnieuw opstarten of fabrieksinstellingen gaat het 3 dagen goed 

naar alle problemen die ik al heb gehad ga ik niks meer in de instellingen doen alles werk nu veder goed ik blijf daar nu mooi uit ! Eigen topic is onzin want dit is na de laatste update blijkbaar ontstaan dus ik denk dat jullie daar de fout in moeten zoeken 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Heel goed dat je dit al gedaan hebt en dat sluit dus ook een hoop uit, waaronder dat de update goed geinstalleerd is. Toch zie ik niet direct een reden waarom dit in de update zelf zou zitten. Om dat vast te stellen willen we graag nog proberen het probleem op te lossen.

Als je wilt wachten tot een update dit probleem oplost zit je misschien onnodig te wachten als het ergens anders blijkt te zitten.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 1, 2026

Heel goed dat je dit al gedaan hebt en dat sluit dus ook een hoop uit, waaronder dat de update goed geinstalleerd is. Toch zie ik niet direct een reden waarom dit in de update zelf zou zitten. Om dat vast te stellen willen we graag nog proberen het probleem op te lossen.

Als je wilt wachten tot een update dit probleem oplost zit je misschien onnodig te wachten als het ergens anders blijkt te zitten.

Wel grappig nu met de nieuwe update àlle problemen zijn verdwenen maar volgens jullie lag het toch niet aan de update ? Nou dus echt wel ! Jammer dat jullie nooit jullie fouten erkennen zowel klantenservice zowel jullie en monteurs erkennen nooit hun fouten fout ligt altijd bij de de klant jammer echt jammer 

uit eindelijk heb ik dus alles zelf opgelost ondanks me zenuw ziekte zal ik ook maar rekening voor jullie opstellen uur loon en zo want  eigenlijk zijn jullie monteurs ook zwaar in gebreke gevallen ! Word ik ook betaald door jullie dan om dat ik alles zelf op los !

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Het zou heel goed een bijwerking kunnen zijn geweest van de vorige update, maar dat is niet gelijk zo te stellen aan de hand van een bericht. Helaas komen er ook foutjes voor die niet door een update worden veroorzaakt en zo weer zijn verholpen met een herstart. Daarom vragen we bijna altijd aan de klant om ook de standaard handelingen te doen. Verder nemen we alle berichten hier wel serieus en wordt het wekelijks besproken met het tv-team. Dus er is geen sprake van de klant de schuld geven of iets dergelijks en we zijn juist heel blij met feedback. Het spijt me als dat anders overkomt. 

Verder vind ik het jammer dat je niet het idee hebt dat we je proberen te helpen, want zo heb je al eens een versie eerder mogen testen om te checken of dat problemen verhelpt. En daarna heb ik je geholpen om een monteur aan te sturen die allerlei zaken is komen uitsluiten bij jou waar het wel dan niet aan zou kunnen liggen. Zo ben jij uiteindelijk bij de boosdoener uitgekomen en kun je weer storingsloos tv kijken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Is het opgelost met versie 223​​@Peterpiwi ? Dan hoort het eigenlijk niet meer onder dit topic, tenzij je dat er nadrukkelijk even bij vermeld mijns inziens.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 1, 2026

Het zou heel goed een bijwerking kunnen zijn geweest van de vorige update, maar dat is niet gelijk zo te stellen aan de hand van een bericht. Helaas komen er ook foutjes voor die niet door een update worden veroorzaakt en zo weer zijn verholpen met een herstart. Daarom vragen we bijna altijd aan de klant om ook de standaard handelingen te doen. Verder nemen we alle berichten hier wel serieus en wordt het wekelijks besproken met het tv-team. Dus er is geen sprake van de klant de schuld geven of iets dergelijks en we zijn juist heel blij met feedback. Het spijt me als dat anders overkomt. 

Verder vind ik het jammer dat je niet het idee hebt dat we je proberen te helpen, want zo heb je al eens een versie eerder mogen testen om te checken of dat problemen verhelpt. En daarna heb ik je geholpen om een monteur aan te sturen die allerlei zaken is komen uitsluiten bij jou waar het wel dan niet aan zou kunnen liggen. Zo ben jij uiteindelijk bij de boosdoener uitgekomen en kun je weer storingsloos tv kijken. 

Zeg niet dat jij niet wil helpen ! U doet zeker u best ! Maar. Eigenlijk de monteurs hebben eigenlijk alleen modem  verwisseld erg blij mee hoor dat sluit zeker veel uit natuurlijk ! Maar uiteindelijk heb ik zelf nog veel gedaan om dingen uitsluiten sluiten wat eigenlijk de monteur had kunnen doen dat vind ik wel jammer ! Ondanks mijn zenuw ziekte en ben nog steeds herstellende van me operatie want zijn wat dingen aan het kantelen waardoor weer open moet kunnen jullie niks aan doen natuurlijk!  Maar ondanks loop ik zelf alles na en probeer het oplossen tuurlijk ben ik wel dankbaar met u hulp ! Begrijp me niet verkeerd 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 1, 2026

Er is ondertussen al een nieuwere update van KPN op de DIW7022.

Zie ook hier en deze staat onderussen ook op alle ontvangers.

Versie 1.223.1

Voor jouw probleem ​@Peterpiwi kan je veel beter een eigen nieuwe topic maken.

Deze topic gaat over de vorige update. 1.221.3 en die is ondertussen dus vervangen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik stel ook voor dat we verder gaan in het nieuwe Product Update-topic. De laatste twee reacties van jullie beide maar verwijderd, want het voegde niet veel meer toe.