Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.221.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 3, 2026
  • 63 reacties
  • 5804 keer bekeken
Toon eerste bericht

63 reacties

• April 11, 2026

Ik heb deze update nog niet maar die melding krijg ik ook regelmatig. Ook vaak eerst een soort van startscherm van Netflix en dan moet ik op de terug-knop drukken om vervolgens dan  bovengenoemde melding te krijven, terwijl wij dan al dagen niet naar Netflix gekeken hebben. Verder moet ik regelmatig een reset uitvoeren omdat de ontvanger ipv Dolby op stereo staat. M'n ontvanger is bekabeld aangesloten. 

Hey ​@Henk2304. Heb je inmiddels de update binnen en gaat het nu beter? Gebruik je trouwens een Experia Box of misschien een ander modem? 

Ja, gistermorgen binnengekregen, dus kan er nog niet veel over zeggen. 

Experiabox V10, V10.C.25.08.15. 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • April 13, 2026

De zoekfunctie laat totaal niets van Netflix zien.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 13, 2026

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • April 13, 2026

Welke zoekfunctie is dit? Ik heb het over de zoekfunctie uit de bovenste balk.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Waarom kun je niet meer met 2× of 4× spoelen? Het begint met de < < en > > knoppen gelijk met 8×. Dat is voor een klein stukje terug, even iets gemist, te snel. Voor mij.

Ik wil minstens 4× terug. Voor vooruit en achteruit. 

Zou je voor een klein stukje spoelen niet beter de pijltjestoetsen kunnen gebruiken? Een paar keer kort tikken en je ziet ook mooi op groot scherm waar je precies bent. 

Ik heb deze update nog niet maar die melding krijg ik ook regelmatig. Ook vaak eerst een soort van startscherm van Netflix en dan moet ik op de terug-knop drukken om vervolgens dan  bovengenoemde melding te krijven, terwijl wij dan al dagen niet naar Netflix gekeken hebben. Verder moet ik regelmatig een reset uitvoeren omdat de ontvanger ipv Dolby op stereo staat. M'n ontvanger is bekabeld aangesloten. 

Hey ​@Henk2304. Heb je inmiddels de update binnen en gaat het nu beter? Gebruik je trouwens een Experia Box of misschien een ander modem? 

Ja, gistermorgen binnengekregen, dus kan er nog niet veel over zeggen. 

Experiabox V10, V10.C.25.08.15. 

Ok check. Laat maar weten, nadat je het even hebt kunnen bekijken/testen, of het beter is geworden met de nieuwe update. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 13, 2026

Welke zoekfunctie is dit? Ik heb het over de zoekfunctie uit de bovenste balk.

Dit is Voice Search van Google Assistant. Ik heb even getest met handmatig zoeken uit de bovenste balk, en hij vindt idd geen Netflix, oftewel daar ook een functie "Speak in wat je zoekt”. Lijkt me vreemd dat KPN het rad opnieuw wil uitvinden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dit klopt en dit heeft met afspraken met Netflix te maken is mij verteld. We zijn wel nog bezig om de zoekresultaten nog wat meer te verfijnen en beter af te stemmen op de opdracht, maar niet alle aanbieders werken nu mee. Dan kun je beter, zoals TDN doet, de Google Assistent gebruiken. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 13, 2026

Dus gewoon blijven zoeken zoals wij al gewend zijn.

Via de app van de streamingdienst.😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 13, 2026

Ik ga nu een klein stukje terug met 3 tot 6 maal < indrukken inderdaad. ​@Arjan van KPN .

Of ik toets “30” (30 seconden) in en dan < of < < . Of 100 (1 minuut, 0 seconden) en dan < of < <.

Alles went...

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • April 14, 2026

Vind dat door spoelen een drama.

hij begint niet meer op 2x maar meteen sneller.

waarom wordt er afgeweken van hoe het was?

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 14, 2026

Sinds vannacht weer update ontvangen rond 2,45 vannacht vanwege de nieuwe zenders in het plus pakket 

prima natuurlijk maar als je nu iets wil opnemen in serie opname word er maar 1 aflevering gepakt of helemaal niks ! Erg vervelend  

hoop dat snel wordt verholpen! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 14, 2026

Update i.v.m. pluspakket?

Op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Welke update is dat dan?

Nieuwe zenders of oude zenders (erbij of eraf) gaat zonder update.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 14, 2026

KPN + box nou ik heb echt update ontvangen met nieuwe zenders om dat plus veranderd en geen gratis films en. Series meer kan kijken via entertainment en dan plus film of serie dat is verdwenen en om gezet in 4 nieuwe zenders 

want naar de update had ik in eens de 4 nieuwe zenders  daar voor niet dus heeft dus echt wel met die update te maken ! 

ik ben in de nacht gewoon veel wakker door me zenuw aandoening maar goed ik zie dan vaak dingen die veranderen door updates 

kreeg melding in beeld sta nieuwe update klaar nou prima geïnstalleerd en opnieuw oplaten starten en toen had ik in 1 x de 4 nieuwe zenders dus update heeft er wel mee te maken 

hoef echt niet me gelijk maar ik zie wat ik zie sorry