Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Box start opnieuw op als ik YouTube gebruik

• 10 februari 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, 

Ook ik heb hier veel last van. Is hier ondertussen al een oplossing voor?

Gr. Jorrit

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JorritKlerks. Welkom op de KPN Community. Knap lastig als je tv ontvanger niet reageert zoals ie zou moeten doen. 

We hebben voor je vraag toch even een eigen topic geopend, want het is het beste om dit probleem te behandelen als een op zichzelf staand issue. Het topic waar je reactie eerst stond is meegenomen als feedback, maar er is eerlijk gezegd geen structureel probleem bekend. 

Als je last hebt van dat apps zomaar uit het niets opstarten en ook dat de tv ontvanger compleet uitvalt en opnieuw opstart, dan is het het beste om deze een fabrieksreset te geven. Hoe je dit doet lees je in het kennisbank artikel hier beneden.

Ik hoop dat dit het probleem voor jou oplost!

Bekijk origineel

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1019 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@JorritKlerks. Welkom op de KPN Community. Knap lastig als je tv ontvanger niet reageert zoals ie zou moeten doen. 

We hebben voor je vraag toch even een eigen topic geopend, want het is het beste om dit probleem te behandelen als een op zichzelf staand issue. Het topic waar je reactie eerst stond is meegenomen als feedback, maar er is eerlijk gezegd geen structureel probleem bekend. 

Als je last hebt van dat apps zomaar uit het niets opstarten en ook dat de tv ontvanger compleet uitvalt en opnieuw opstart, dan is het het beste om deze een fabrieksreset te geven. Hoe je dit doet lees je in het kennisbank artikel hier beneden.

Ik hoop dat dit het probleem voor jou oplost!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 maart 2025

Hoi.

Ik heb hetzelfde probleem als ik Youtube aan hebt staan dat mijn KPN kastje uitvalt , opnieuw opstart en mijn Android ook opnieuw opstart.

Gr. Stefan

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1019 reacties
  • 24 maart 2025

Dat is niet zo mooi ​@Stefanovic23. Gebruik je een KPN TV+ ontvanger (DIW7022) of een andere ontvanger? Heb je al eens op de link geklikt in mijn vorige bericht? Dan lees je hoe je de TV+ ontvanger een fabrieksreset geeft. Dat wil vaak helpen. 

Reageer