Skip to main content
Update

KPN TV+ Box: Update naar firmware versie 0.36.4

Categorie:TV+ Box
  • October 1, 2025
  • 34 reacties
  • 9941 keer bekeken
Toon eerste bericht

34 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 7, 2025

Nog steeds niet gehad !!

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • October 8, 2025

Leuk dat jullie updates En fijn dat jullie dat doen maar 1 punt 

als ik veder kijken en al die andere dingen zo als sport dingen en Netflix veder kijken en zo uit zet vind ik het niet fijn dat nu al voor de 2 x in korte tijd weer naar een update die dingen weer aan staan  dat is geen grote ramp natuurlijk maar zet het niet voor niks uit,

natuurlijk geen grote ramp maar is wel gek dat het steeds opnieuw wordt geactiveerd ! 

veder tevreden hoor !

Peter van der meijden 

tedel2000
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • October 8, 2025

Sinds deze update is het geluid langer weg met schakelen tussen kanalen. Het schakelen tussen kanalen is ook weer langzamer geworden, voorheen was dit sneller.

het volume verschil tussen dolby en stereo geluid zijn ook weer terug .Ik wil geluidmodus passthrough kiezen en  daar is dus het volume verschil weer erg merkbaar.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@tedel2000 . Omdat je tot nu toe de enige bent met deze specifieke feedback wil ik je vragen om de ontvanger nog eens te resetten. 

Verder ben ik benieuwd of anderen dit ook ervaren. 

tedel2000
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • October 13, 2025

Hoi,

Sorry voor de late reactie. Ik heb de tv ontvanger gereset maar er is nog steeds een groot volume verschil tussen stereo en dolby surround kanalen. Ik weet niet of het door deze update komt maar het valt me nu erg op.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@tedel2000 maak even een eigen topic aan, denken we daar even met je mee!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 23, 2025

Als bij mij de box aangaat tegelijk met tv of als ik van een app terug naar gewone tv zemder gaat krijg ik dit te zien, weet iemand wat er telkens wordt klaar gezet? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

---

Als bij mij de box aangaat tegelijk met tv of als ik van een app terug naar gewone tv zemder gaat krijg ik dit te zien, weet iemand wat er telkens wordt klaar gezet? 

Dat was/is voor mij ook de vraag. Zie dit topic

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 23, 2025

---

Dat was/is voor mij ook de vraag. Zie dit topic

Dank, ik volg het verder daar!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 2, 2025

Er is vanochtend een onaangekondigde update uitgevoerd van de firmware.

Als de beschrijving klopt is mijn topic, zie hieronder  misschien te verklaren: