Skip to main content

Ik hb  continue  last  van uitvallende kpn itv + box  en ehb al meerdere  lkeren gereset   en begint  nu wel vervelend te worden. 

Oplossing  want  ze zijn niet  blij  in huis 

Eerst zelf stappen doorlopen   wellicht terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna de nieuwste software.  Als dat niet helpt dan telefonisch melding maken.  Wellicht de stroomadapter. Heel misschien zou het ook de ontvanger kunnen zijn  of zelfs je eigen stopcontact  

Hoi ​@Patrick9001 .

Wat balen dat je hier al zo lang last van hebt! Ik kan me goed voorstellen dat het inmiddels echt frustrerend wordt, vooral als het thuis ook voor onvrede zorgt. Dit soort dingen komen natuurlijk altijd op de verkeerde momenten.

Wat heb je allemaal geprobeerd en hoe is jouw ontvanger aangesloten?  Heb je één ontvanger of meerdere? In het laatste geval: speelt het op alle tuners?

We hebben een uitgebreide kennisbank met allerlei artikelen over het verbeteren van je TV ervaring:

Mocht het hiermee ook niet lukken kun je het beste een terugbelafspraak inplannen om alles eens samen met een medewerker langs te lopen:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Reageer