Ik hb continue last van uitvallende kpn itv + box en ehb al meerdere lkeren gereset en begint nu wel vervelend te worden.
Oplossing want ze zijn niet blij in huis
Eerst zelf stappen doorlopen wellicht terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna de nieuwste software. Als dat niet helpt dan telefonisch melding maken. Wellicht de stroomadapter. Heel misschien zou het ook de ontvanger kunnen zijn of zelfs je eigen stopcontact
Hoi
Wat balen dat je hier al zo lang last van hebt! Ik kan me goed voorstellen dat het inmiddels echt frustrerend wordt, vooral als het thuis ook voor onvrede zorgt. Dit soort dingen komen natuurlijk altijd op de verkeerde momenten.
Wat heb je allemaal geprobeerd en hoe is jouw ontvanger aangesloten? Heb je één ontvanger of meerdere? In het laatste geval: speelt het op alle tuners?
We hebben een uitgebreide kennisbank met allerlei artikelen over het verbeteren van je TV ervaring:
Mocht het hiermee ook niet lukken kun je het beste een terugbelafspraak inplannen om alles eens samen met een medewerker langs te lopen:
Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.