Skip to main content

Vandaag geprobeerd om mijn 2 nieuwe TV+ Box’en te installeren. Helaas lukt het niet om een box in dienst te krijgen i.c.m. met mijn Philips 934/12 Android TV. Allebei de boxen werken wel goed met een oudere niet Android TV in een andere kamer.  

Bij het opstartproces kreeg ik om de 1 a 2 seconden wisselend wel en geen beeld. Vanuit de TV zag ik nog een melding verschijnen van ‘onbekend video format’ . Na een tijdje wordt het scherm zwart en de TV geeft aan dat er geen input is. Ben benieuwd of iemand dit probleem herkent, ik dacht eerst wellicht een conflict tussen de 2 Android versies (die van de box vs die van de TV)

@Roger1976

Probeer e.e.a. uit te sluiten. 

Ik heb dit ook gehad een hele tijd geleden nl.

1. Tv software controleren zoek de laatste update, installeer die na updates even de tv helemaal van het stroom,  dus stekker dr uit.

2. Alle hdmi poorten even testen 

3. Andere hdmi kabel 1e instantie die is meegeleverd uit het pakket(zou de nieuwste categorie moet zijn) Anders 1 van jezelf ook eens testen.

4 ... misschien nog andere tips iemand?


@Steve Mnt , dank voor de snelle reactie. Ik ga het proberen, had de software van de TV al gecheckt maar de rest van je stappen nog niet.


@Steve Mnt vandaag gedaan wat je aangaf en het werkt! Nogmaals dank voor de tip!


@Steve Mnt vandaag gedaan wat je aangaf en het werkt! Nogmaals dank voor de tip!

Mooi man gelukkig!!