Skip to main content

Ik heb net een nieuwe tv+ ontvanger maar na een week zit ie nu vast in een loop hij zoekt naar een update installeert deze ook vervolgens start ie opnieuw op en daarna begint het weer opnieuw.

Heb alles geprobeert 2x gebeld 1x kreeg ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd ipv de ontvanger 2x gebeld zou terug worden gebeld maar nu 3 dagen verder nog niks.

Vindt dit hele slechte service als hier snel niks mee wordt gedaan stap ik over na een ander.

In loop laten draaien ongeveer half tot een uur ,android box zal zichzelf resetten


Ik heb een aantal keer de hele nacht laten draaien maakt geen verschil


Hey @Beauv, welkom hier! Onhandige situatie, dit. Heb je hem, los van de herstarts die hij uit zichzelf doet, ook al handmatig eens herstart? Zo niet, dan zou ik daar mee beginnen door de stekker er even uit te trekken. Als dat niet helpt, dan kun je het beste de TV+ Box resetten.


Dat heb ik ook al gedaan echt niks werkt.

Wil graag verder geholpen worden ipv van alle kastje naar de muur worden gestuurd.


Ik heb je laatste reactie verwijderd, @Beauv, dergelijk taalgebruik is niet ok, zie ook de huisregels.

 

Hey @Beauv, welkom hier! Onhandige situatie, dit. Heb je hem, los van de herstarts die hij uit zichzelf doet, ook al handmatig eens herstart? Zo niet, dan zou ik daar mee beginnen door de stekker er even uit te trekken. Als dat niet helpt, dan kun je het beste de TV+ Box resetten.

Dat heb ik ook al gedaan echt niks werkt.

 

Jammer te horen dat reset ook niet helpt. Dan lijkt het me goed dat we verder kijken. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.