Skip to main content
Beantwoord

KPN TV: configuratie stopt met laden bij 85%

• September 10, 2025
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

configuratie stopt bij 85 %.  Menu kan ik niet krijgen, instellingen ook niet. stekkers in en uit, resetten modems werkt ook allemaal niet. geen reactie. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Factor85 en welkom bij de KPN Community. 

Dit komt vaker voor.  Misschien zit de oplossing voor jouw probleem ertussen in de beantwoorde topics als je op het forum zoekt op 85%.

Dit is een super tip! Deze had het bijvoorbeeld opgelost door het glasvezelpunt stroomloos te maken. 
Ik geef je voor de handigheid ook alvast de stappen mee voor het oplossen van problemen met je tv-ontvanger

Mocht het daar niet mee lukken,

• Hoe ben je verbonden met internet. Glas of koper?
  • Welke tv-ontvanger heb je?
  • Welk internet modem heb je?
  • Hoe is de tv-ontvanger verbonden met het modem?  Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets tussen als een switch, wifi repeaters, of electriciteitsnet connectors

Dan ben ik ook benieuwd naar de antwoorden op deze vragen!

4 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

Dit komt vaker voor.  Misschien zit de oplossing voor jouw probleem ertussen in de beantwoorde topics als je op het forum zoekt op 85%.

Zou je deze vragen kunnen beantwoorden? dan hebben we als helpende mede-klanten meer inzicht in jouw situatie.

• Hoe is de tv-ontvanger verbonden met het modem?  Rechtstreeks met een ethernet kabel, of zit daar nog iets tussen als een switch, wifi repeaters, of electriciteitsnet connectors

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Hi ​@Factor85 en welkom bij de KPN Community. 

Dit is een super tip! Deze had het bijvoorbeeld opgelost door het glasvezelpunt stroomloos te maken. 
Ik geef je voor de handigheid ook alvast de stappen mee voor het oplossen van problemen met je tv-ontvanger

Mocht het daar niet mee lukken,

Dan ben ik ook benieuwd naar de antwoorden op deze vragen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2025

Nog bedankt! Maar het is al opgelost via de probleemoplosser van KPN!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 14, 2025

Gelukkig, fijn dat je het laat weten! 😄