Skip to main content

Vind je je Tv+ startscherm chaotisch of vind je het vervelend dat je geïnstalleerde apps niet op volgorde kan zetten, dan kan je zelf een startscherm maken met Flauncher Android-TV app.

Flauncher als startscherm gebruiken veranderd er niets aan je DiW7022 Instellingen.

DiW7022 > Playstore > Flauncher > Installeren 

Via Flauncher Instellingen rechtsboven kan je je startscherm zelf aanpassen ,apps toevoegen of verwijderen, apps op volgorde zetten of achtergrond startscherm veranderen.

Flauncher instellen als opstartscherm > open Flauncher > HOME knop > Flauncher > HOME knop > Altijd.( HOME knop is Flauncher startscherm geworden)

Om naar DiW7022 startscherm ( kpn omgeving) te gaan zijn er vier opties via Tv+app op het Flauncher startscherm of de knoppen gids en apps op de afstandsbediening.

Een ander manier ( een tweede HOME knop maken) om naar Kpn startscherm te gaan is een Tv+ knop op het kpn afstandsbediening toe te voegen dat kan gemaakt worden met "Button Mapper" app uit Playstore. 

Bijvoorbeeld REC knop veranderen naar Tv+ startscherm, wanneer ik op Rec knop druk kom ik in het TV+ startscherm. 

HOME knop = Flauncher startscherm 

REC knop = Tv+ startscherm.

Creatief met tv+ 😁

Ik sla over want ik houd bij voorkeur liever een default tenzij het echt niet anders kan. Maar er zullen zeker liefhebbers zijn voor een tweak.


Creatief met tv+ 😁

Ik sla over want ik houd bij voorkeur liever een default tenzij het echt niet anders kan. Maar er zullen zeker liefhebbers zijn voor een tweak.

Het gaat mij niet om kpn  tv+, het gaat mij om Android Tips and Tricks,, ik ben een ervaren Android gebruiker, om een tv ontvanger boeit mij niet  en  ik weet  er niets van.

Doe je voordeel mee wat ik je voorschotelt 


Reageer