Skip to main content

De decoder start niet op. Eerst komt de melding 888 en daarna drie streepjes waarbij er 2 branden en 1 knippert. Als ik de tweede box aansluit werkt deze wel. 

@Ronald P Welkom hier op het KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je bericht. Krijg je Foutcode 888 te zien op je interactieve tv ontvanger? Welk type ontvanger probeer je aan te sluiten? 


Hi,

een hmb2260

groet Ronald


@Ronald P Bedankt! Krijg je de Foutcode te zien op de ontvanger? Zo ja, wat staat er precies in beeld van de tv? 
Heb je het juiste kanaal geselecteerd waarop de ontvanger is aangesloten? 
Om het voor mij makkelijker te maken, zou ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb de gegevens ingevuld


@Ronald P  Bedankt! Ik moet zeggen, de foutcode die je geeft is geen foutcode voor de tv ontvanger. Het is voor mij dan ook lastig uit te sluiten waarom de ontvanger niet werkt. 
Sinds wanneer krijg je deze code en werkte de ontvanger vanochtend of gisteravond nog wel? 
Ik zie dat hij via een ‘switch/versterker/dvs’ is aangesloten op het modem, klopt dit?

Zou je meer kunnen vertellen over wanneer de code verschijn, waar je de code ziet (display of ook tv), welke kanaal je geselecteerd hebt {HDMI 1,2 of 3)? 

 


Er zit idd een switch tussen. Ik heb twee ontvangers. De 1 werkt prima en als ik de andere in dezelfde configuratie zet doet deze het niet (zelfde utp, zelfde hdmi en zelfde tv en zelfde locatie. Het lijkt me dat er iets mis is met de ene ontvanger. Er staat op de tv dat ik het systeem uit en aan moet doen en kijken of het dan werkt. Meerdere keren gedaan maar geen positief resultaat. 


@Ronald P Aah top, duidelijk! Ik heb het kastje proberen te verwijderen en opnieuw toe te voegen, al reageerde hij er niet op. Ik heb een omruilafspraak voor je gepland. Je mag de ontvanger woensdag a.s. omruilen bij de Bruna (zie mail) na 14.30uur. De afstandsbediening mag je houden, want deze zit niet in het pakket. Laat je het weten als de nieuwe ontvanger is aangesloten? Ik ga ervan uit dat een andere ontvanger het wel gewoon gaat doen. 
Trouwens, ik heb het abonnementsnummer naar je toe gestuurd. Als je de pincode niet meer hebt, dan kun je via onze website de pincode voor ITV resetten

Succes!


Top, dank je wel. 


@Ronald P Heb je inmiddels de nieuwe ontvanger aangesloten en is hiermee het probleem opgelost? Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen.


Hi Lisa, ik moet de ontvanger nog afhalen. Ik kan dat morgen doen en laat dan weten of het werkt. 


@Ronald P helemaal goed, ik heb benieuwd:blush:


Net aangesloten. Werkt weer helemaal top. Dank je. 


@Ronald P Perfect! Fijne dag vandaag


Reageer