Skip to main content

Zelfde probleem hier. Bij het switchen van kanalen valt het geluid geheel weg. Weer terug te krijgen door de TVBox uit en aan te zetten.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hoi @jgvv . Welkom op het forum.

Ik heb wat meer informatie nodig over de manier waarop jij het hebt aangesloten.  Maak je gebruik van een los audio systeem? Zo ja, hoe en waar is die op aangesloten? 


Ik gebruik de audio van de tv zelf. Regelmatig valt na veel switchen de audio geheel uit.


Zelfde probleem hier. Bij het wisselen van zender valt het geluid regelmatig weg. De ene keer duurt het een halve tot hele minuut dat het geluid wordt opgepakt, vaak moet ik weer van zender wisselen om het geluid terug te krijgen. Soms ook nog krakend geluid bij zenderwisseling en regelmatig valt het geluid een fractie weg. Mij Philips OLED tv van 1 jaar oud heeft van fabriekswege uit een Bowers en Wilkins soundbar. Tevens heb ik een Böse Soundbar aangesloten waar hetzelfde probleem zich voordoet.


@jgvv .  Kun je mij vertellen waar de audio instellingen op staan?  (Automatisch, passthrough etc? ) En kun je hier eens een andere setting proberen?

Dit is in het beeld en geluid menu te vinden. 


@Erwin_  Automatisch.


En als je hier mee experimenteert?  Wordt het daar beter van?