Skip to main content

Hallo de tv gids is gewijzigd sinds enkele weken. Dit is een hele grotes stap terug. Als ik nu gids intoets krijg ik een heel klein menu te zien. Wil ik het hele menu zien dan moet ik eerst naar menu dan gids intoetsen dan de keuze van het gewenste programma maken dan nog een keer bevestigen dat ik het betreffende program echt wel wil kijken. Dit zijn 4 stappen en dat waren er twee. Super irritant en een echte achteruitgang iedere keuze duurt minimaal 2 seconden dus totaal ben je 8 tot 10 seconden kwijt om een andere zender te kiezen. Ik erger mij zodanig dat ik er serieus over denk om alleen hier om al over te stappen naar ziggo. 

 

Met vriendelijke groet.

Bram

Beste kpn,

 

Sinds vandaag hebben jullie de layout van de tv gids verandert, nu beschouw ik mezelf als tamelijk jong en modern. Maar wat is dit verschrikkelijk zeg!!!!

Het is totaal onoverzichtelijk , het is een mega groot blauwe balk die de helft van tv scherm in beslag neemt met kleine letters?? Lekker makkelijk voor de oudere onder ons.. Het tv beeld blijft dat ook nog eens stil staan op een afbeelding? Waarom je bent KPN  geen NETFLIX. 

Normaal kon je gewoon via de tv gids doorspringen op andere kanalen en zag je gelijk het beeld, als je nu zapt naar een ander numner gaat het programna eerst nog irritant vragen of ik naar deze zender wil of wil terugkjjken of opnenen?? Schei uit het ouderwets tv zappen is er gewoon uit gehaald. 

Plus door de grote van het blauwe beeld als je normaal zapt is Zo groot dat ik de 1e 30 sec de ondertiteling van het programma niet ziet

Snap niet dat jullie dit zomaar aanpassen zonder de nensen ervan op de hoogte te stellen. Ik wens gewoon me oude gids terug EIGENLIJK. 

Doe er wat aan want dit is echt niet leuk.

Bedankt

 


Die blauwe balk mag echt wel sneller weg, als gebruiker heb je al een keuze gemaakt en hoef je er niet nog eens 30 seconden op gewezen te worden :sunglasses:


Beste kpn,

 

Sinds vandaag hebben jullie de layout van de tv gids verandert, nu beschouw ik mezelf als tamelijk jong en modern. Maar wat is dit verschrikkelijk zeg!!!!

Het is totaal onoverzichtelijk , het is een mega groot blauwe balk die de helft van tv scherm in beslag neemt met kleine letters?? Lekker makkelijk voor de oudere onder ons.. Het tv beeld blijft dat ook nog eens stil staan op een afbeelding? Waarom je bent KPN  geen NETFLIX. 

Normaal kon je gewoon via de tv gids doorspringen op andere kanalen en zag je gelijk het beeld, als je nu zapt naar een ander numner gaat het programna eerst nog irritant vragen of ik naar deze zender wil of wil terugkjjken of opnenen?? Schei uit het ouderwets tv zappen is er gewoon uit gehaald. 

Plus door de grote van het blauwe beeld als je normaal zapt is Zo groot dat ik de 1e 30 sec de ondertiteling van het programma niet ziet

Snap niet dat jullie dit zomaar aanpassen zonder de nensen ervan op de hoogte te stellen. Ik wens gewoon me oude gids terug EIGENLIJK. 

Doe er wat aan want dit is echt niet leuk.

Bedankt

 


Die blauwe balk mag echt wel sneller weg, als gebruiker heb je al een keuze gemaakt en hoef je er niet nog eens 30 seconden op gewezen te worden :sunglasses:


Je kunt de tijdsduur aanpassen onder menu-instellingen-TV Menu. 
Ook kun je kiezen dat OK kiezen op de afstandsbediening direct naar de zender gaat. 


Hoi Jill

 

Bedankt inmiddels aangepast, blijft wel het trage opstarten van het menu en het ook vandaag weer opnieuw herstarten van de tv ontvanger.
Software actueel en modem gereset, maar probleem blijft


Ik verlang naar de oude lay-out! Veel overzichtelijker.

En sneller.

 


Ik wil mijn oude gids terug deze is veel te traag en werkt vaak niet goed.


Helemaal eens met de vele klachten de oude gids werkte zo fantastisch snel en heel eenvoudig. Het kleine venster met je huidige kanaal was heel fijn. Als je in de oude gids terug ging naar een opgenomen programma dan drukte je op OK en kwam de optie opname afspelen en hoefde je nooit naar de optie opnames. De uitloop van 20 minuten is ook niet meer te stoppen dus een programma van 10 minuten neemt 35 minuten tijd in dat is inclusief 5 minuten voor de start van het programma. De opgenomen programma's die klaar zijn blijft de rode stip branden en komt geen groen vinkje, alleen als je de ontvanger uitschakelt en weer inschakelt zie je groene vinkjes dus niet erg gebruiks vriendelijk. 

Alsjeblieft de oude en snel werkende gids terug i.p.v. gids wordt geladen en maar wachten. 


FF SERIEUS, waarom word nog steeds niks gedaan aan die verslechtering??? Zijn alle ontevreden klanten en reacties niet genoeg?? Of moetten we daadwerkelijk masaal overstappen? Ik zie dat het jullie niks uitmaakt verder, want jullie doen NIKS aan die errors, en met zo'n service ga ik ECHT NIET in zee, sorry. Ik regel voor november een overstap. Succes met ITV lieve mensen! Reageer niet met smoesjes want er écht iets aan doen is ver te zoeken blijkbaar. Zoveel jaar plezier maar betalen voor een slecht service wilt NIEMAND.


Ook eens met alle comments hierboven!

Wat een verschikking die nieuwe layout,

Betaal aardig wat p maand voor een bak ergenis,Ga snel maar eens bij andere providers

informeren,ben hoogst waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.


Beste kpn,

 

Sinds vandaag hebben jullie de layout van de tv gids verandert, nu beschouw ik mezelf als tamelijk jong en modern. Maar wat is dit verschrikkelijk zeg!!!!

Het is totaal onoverzichtelijk , het is een mega groot blauwe balk die de helft van tv scherm in beslag neemt met kleine letters?? Lekker makkelijk voor de oudere onder ons.. Het tv beeld blijft dat ook nog eens stil staan op een afbeelding? Waarom je bent KPN  geen NETFLIX. 

Normaal kon je gewoon via de tv gids doorspringen op andere kanalen en zag je gelijk het beeld, als je nu zapt naar een ander numner gaat het programna eerst nog irritant vragen of ik naar deze zender wil of wil terugkjjken of opnenen?? Schei uit het ouderwets tv zappen is er gewoon uit gehaald. 

Plus door de grote van het blauwe beeld als je normaal zapt is Zo groot dat ik de 1e 30 sec de ondertiteling van het programma niet ziet

Snap niet dat jullie dit zomaar aanpassen zonder de nensen ervan op de hoogte te stellen. Ik wens gewoon me oude gids terug EIGENLIJK. 

Doe er wat aan want dit is echt niet leuk.

Bedankt

 


Die blauwe balk mag echt wel sneller weg, als gebruiker heb je al een keuze gemaakt en hoef je er niet nog eens 30 seconden op gewezen te worden :sunglasses:


Je kunt de tijdsduur aanpassen onder menu-instellingen-TV Menu. 
Ook kun je kiezen dat OK kiezen op de afstandsbediening direct naar de zender gaat. 

Nice! En het werkt gelijk al een stuk prettiger! (Maar het blijft nog steeds ruk, wat snelheid van de gids betreft, en ook het reageren van de afstandsbediening is niet altijd even jofel.) 


Snel terug naar oude menu. 
Grote foto weg. 
Moet m.i. weer beeld zijn van laatst afgespeelde zender. Dit vergroot het zap- gemak. 


Snel terug naar oude menu. 
Grote foto weg. 
Moet m.i. weer beeld zijn van laatst afgespeelde zender. Dit vergroot het zap- gemak. 

Dit kun je zelf aan zetten in de instellingen.


Sinds gisteren is de update van het menu geïnstalleerd, nu mis ik aan de linkerzijde van het beeld twee letters van de tekst, zodat ik moet raden wat er staat.

Ik heb van alles geprobeerd via instellingen en opnieuw opstarten, maar het probleem blijft zich voordoen.

Wat nu?