Skip to main content

Sinds ik TV+ heb bij opstarrten last van haperend geluid, Tips om andere HDMI ingang te gebruien en opstarten allemaal gedaan zonder resultaat. Ook donkerder beeld tov oud kastje. Ook hier tip om HDR naar SDR over te schakelen maakt beeld wel weer helder maar verlies van kwaliteit op beeld. Dus ook niet ideaal. En ik kan geen eigen zenderlijst maken wel favoriet aangeven maar bij zappen kom je wel weer alle ( niet televante ) zenders tegen. Tips?

HDR naar SDR over te schakelen maakt beeld wel weer helder maar verlies van kwaliteit op beeld. 

Dat geldt niet voor kijken via TV+, het kpn aanbod. Dan kan die het beste op SDR.

Alleen bij sommige streamingdiensten die HDR aanbieden is de kwaliteit dan minder met SDR.

En ik kan geen eigen zenderlijst maken wel favoriet aangeven maar bij zappen kom je wel weer alle ( niet televante ) zenders tegen. Tips?

Klopt. Niet zoals bij de oude kastjes. Alleen onder Nu op TV tabje Favorieten zie je je favoriete zenders. In de gids alle zenders in je pakketten. Staat wel in de verzoekenlijst.

Tip: in de gids kun je ook gewoon de zendernummers intypen van je gewenste zender(s).

 

De verzoekenlijst

 


Dankjewel!