Skip to main content

Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

Ha @Henrik1, wat rot dit! Hoe heb jij de TV+ Box aangesloten? Is dat conform het aansluitbeleid? Wat bedoel je met de zender resetten? Herstart jij de TV+ Box dan helemaal? 


ja, door monteur bekabeld aangesloten op de experia box.  Nee, ik ga even naar het hoofdmenu en dan weer terug naar de betreffende zender.  Komt ook voor bij opgenomen programma's. Dan schakel ik de ondertiteling uit, dan weer in en dan is het euvel verholpen.  Ook komt het voor dat bij zenders (bijv. gisteren op NPO 1) de ondertiteling pas na enkele minuten start,


Dan zou ik toch eens proberen om de TV+ Box te resetten, wellicht dat dit verbetering brengt. Zo niet, laat het gerust weten, dan geef ik het intern door.

 


Al gedaan, geen resultaat. Ik ben echter niet de enige met dit probleem. Op het forum staan recente berichten van mensen die de dezelfde problemen ervaren.


Fijn dat je het toch even hebt geprobeerd, ik geef je feedback door aan de mensen van het tv team!


Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

 

RTL België?

Die zender zit er volgens mij niet op bij KPN.

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? 


Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

RTL België?

Die zender zit er volgens mij niet op bij KPN.

 

@Henrik1 heeft het ook niet over RTL België maar over diverse zenders met als voorbeeld de RTL zenders en de Belgische zenders.


Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

 

RTL België?

Die zender zit er volgens mij niet op bij KPN.

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? 

 

Zoals gezegd, bekabeld. En, ook al gezegd, op het forum staan recente berichten van mensen die de dezelfde problemen met ondertiteling ervaren.  En achter RTL staat een komma! 


 

zie ook de berichten op dit forum met als onderwerp: “ondertiteling voor doven werkt niet goed”


In recente updates hebben wij verbeteringen aangebracht rondom ondertiteling. Meer lees je hier: