Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ haperende ondertiteling op RTL en België

• April 2, 2023
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

Beste antwoord door Erik van KPN

In recente updates hebben wij verbeteringen aangebracht rondom ondertiteling. Meer lees je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Henrik1, wat rot dit! Hoe heb jij de TV+ Box aangesloten? Is dat conform het aansluitbeleid? Wat bedoel je met de zender resetten? Herstart jij de TV+ Box dan helemaal? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 4, 2023

ja, door monteur bekabeld aangesloten op de experia box.  Nee, ik ga even naar het hoofdmenu en dan weer terug naar de betreffende zender.  Komt ook voor bij opgenomen programma's. Dan schakel ik de ondertiteling uit, dan weer in en dan is het euvel verholpen.  Ook komt het voor dat bij zenders (bijv. gisteren op NPO 1) de ondertiteling pas na enkele minuten start,

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dan zou ik toch eens proberen om de TV+ Box te resetten, wellicht dat dit verbetering brengt. Zo niet, laat het gerust weten, dan geef ik het intern door.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 6, 2023

Al gedaan, geen resultaat. Ik ben echter niet de enige met dit probleem. Op het forum staan recente berichten van mensen die de dezelfde problemen ervaren.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn dat je het toch even hebt geprobeerd, ik geef je feedback door aan de mensen van het tv team!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 8, 2023

Ondertiteling bij diverse zenders (RTL, België) loopt regelmatig vast (KPN TV+ Box). Moet zender dan resetten om weer een lopende ondertiteling te krijgen. 

RTL België?

Die zender zit er volgens mij niet op bij KPN.

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? 

wjb
Wijsgeer
  • April 8, 2023

RTL België?

@Henrik1 heeft het ook niet over RTL België maar over diverse zenders met als voorbeeld de RTL zenders en de Belgische zenders.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2023

RTL België?

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? 

Zoals gezegd, bekabeld. En, ook al gezegd, op het forum staan recente berichten van mensen die de dezelfde problemen met ondertiteling ervaren.  En achter RTL staat een komma! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2023

zie ook de berichten op dit forum met als onderwerp: “ondertiteling voor doven werkt niet goed”

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 13, 2023

In recente updates hebben wij verbeteringen aangebracht rondom ondertiteling. Meer lees je hier: