Skip to main content

Sinds de laatste update herstart de app KPN TV op mijn LG spontaan als ik iets terug wil kijken. Super irritant. Hebben meer mensen last van?

Hi @DoveKwartel! Dat klinkt niet fijn. 

Gebeurt het bij alle programma's? Of komt het zo nu en dan voor?

Wil je daarnaast aangeven of je de app al opnieuw hebt geïnstalleerd? 


Hallo Bram,

 

Ik heb voor de zekerheid de app opnieuw geïnstalleerd. Tot nu toe nog geen gebruik gemaakt van het terugkijken daar ik met vakantie was. Maar ik denk wel dat het wel goed komt. Anders meld ik hier wel weer. Het kwam trouwens alleen voor bij het terugkijken bij NPO1.


@DoveKwartel 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Ik gebruik geen KPN TV ontvanger meer maar KPN TV app in LG TV.


De KPN ITV app op de tv is nog niet 100% goed en stabiel.

Dat kan inderdaad een probleem zijn.

 

Mijn advies, gebruik de KPN tv ontvanger, dan heb je ook een mooier beeld. 


Grinnik ik ben overgestapt naar de app omdat KPN TV ontvanger na de update niet meer goed samenwerkte met LG TV. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Wel bevalt mij de huidige opzet wel goed namelijk geen extra afstandsbediening en aansluiting nodig wat een nette omgeving oplevert.


@DoveKwartel 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Ik heb de nieuwe Sagacom DIW7022 met het KPN tv+ abonnement .

Hiervoor had ik de Arris 2952

Beide werkte op de LG Oled tv perfect (gelukkig). 

 

Voordeel van de nieuwe Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) is dat er ook app's opzitten die heel goed op de box werken.

Wij gebruiken nu voor alles alleen de KPN afstandsbediening. 😉😊


Arris VIP5202.


Arris VIP5202.

 

Is op zich een goede KPN tv decoder.

Kijk even of de UTP op box er goed inzit en of de HDMI connectoren er goed in zitten (zowel op de box als op de tv).

Dan moet het goed werken.

En op kanaal 661 - 670 heb je de eerste 10 kanalen in de originele stream op de Arris 5202.