Skip to main content

Onlangs overgestapt van KPN TV naar TV+.  Ongevraagd maar was kennelijk noodzakelijk omdat ik klaagde over als maar hogere maandtarieven. 

Zeker geen verbetering. Opstartscherm is ongelooflijk rommelig en onrustig. Kleuren zijn niet natuurlijk, wat oranje achting. Regelmatig vertraging beeld/geluid. Automatische omschakeling op tijd naar bepaalde zender werkt niet meer. 

Blijf melding houden dat ik Google niet wens in te schakelen. 

In het instellingen menu zijn talloze instellingen mogelijk waarvan niet duidelijk is waar deze voor dienen. 
Zou direct terug willen naar de oude ontvangers. KPN 0402 hierover gebeld maar weet geen raad met mijn problemen. Zou teruggebeld worden maar nog niets vernomen. 
 

Komen er verbeteringen, waarom heeft KPN mijn het advies gegeven over te stappen op TV+ en kan ik mijn ‘oude ontvangers’ of software op de nieuwe ontvangers terug krijgen. 

Hallo @JoPen ,

Je bent niet de enige die verbeteringen wil. Lees dit topic vol met wensen maar eens: 

 

Regelmatig komen er updates, de eerstvolgende wordt volgende week uitgerold. Volg die updates hier: 

https://forum.kpn.com/product-updates

 

Het is niet mogelijk om terug te gaan naar jouw oude ontvangers.