Skip to main content

Het heeft maanden lang goed gewerkt: switch met ipmg snooping op netwerk, TV+ op switch, DECO-X60 op switch. Gisteravond ging de TV+ herstarten en daarna was de TV+ in beperkte mode. DECO ging van groen naar rood. In een andere kamer geeft het zelfde kastje geen probleem. DECO staat dus parallel, maar blijkt/bleek in het verleden toch een probleem te geven. Ik lees over nieuwe TV+ firmware, dus dit is mijn verdenking. TV+ in Unicast mode geeft het zelfde probleem. Er is een verband met de DECO, want mijn vorige ASUS Lyra Mesh gaf geen problemen.

Nvidia Shield Pro, Google TV of de app op de TV werken goed, maar BBC first is niet terug te kijken of op te nemen, dus dat is geen optie. Een extra kabel direct van Experia naar de TV is in de woonkamer ook niet mogelijk.

 

En wifi? Werkt ook uitstekend.

Hoe meer apparatuur er tussen zit hoe meer er fout kan gaan.


Ik voel me blond. Ik heb top WiFi met de DECO waar ik 500Mb/s of hoger op haal. Nooit bedacht dat TV+ ook via WiFi kan. Aangemeld en Netflix met 4K is perfect, even als gewone TV. Bedankt voor de tip.


Maar als jouw Deco geen multicast to unicast ondersteunt dan zal je het met een mindere beeldkwaliteit moeten stellen bij televisie kijken.


Ik voel me blond. Ik heb top WiFi met de DECO waar ik 500Mb/s of hoger op haal. Nooit bedacht dat TV+ ook via WiFi kan. Aangemeld en Netflix met 4K is perfect, even als gewone TV. Bedankt voor de tip.

Graag gedaan. De +Box is trouwens ook de eerste eerste KPN-ontvanger die dit heeft geloof ik.