Skip to main content

Goedenavond,

Ik ben overtuigd door een verkoper om over te gaan op KPN terwijl ik NLZiet had.

Wat ik onbegrijpelijk vindt is dat sommige dingen niet doorgespoeld mogen worden terwijl bij NLZiet alles doorspoelt. 

Ook snap ik niet dat je geen favoriete series kan aangeven. NLZiet heeft dat wel en geeft aan als er een nieuwe aflevering is.

Ook bijzonder is dat op de afstandsbediening een voice search ziet die je nooit naar de serie brengt die je zoekt maar alleen naar de Wiki page en YouTube 

Ik hoop dat dit aangepakt wordt.

dit is helaas het gevolg van impuls aankoop, daarbij word je overrompeld door een snelle verkoper aan de deur en die kan magisch je zelfdenkend vermogen uitschakelen. Je valt daarbij direct voor het woord ‘koopje’, ‘korting’ of ‘gratis’. Je gaat pas weer nadenken nadat je aan een contract vastzit en dan ga je afgeven op hetgeen je blind gekocht hebt.

 

Dit is heel simpel te verhelpen: Nooit aan de deur of telefoon kopen!


Ik heb naast KPN TV ook NLziet. Je kan ze best naast elkaar hebben.

Die 2 diensten zijn niet te vergelijken. KPN heeft voor niet veel meer geld VEEL meer zenders. En mogelijkheden. Vanaf 2 decoders is opnemen gratis.

Heb je nu TV+? Na één maand kun je dat weer uit je abonnement halen en weer een abonnement op NLziet nemen. Dat kun je dan (weer) gebruiken met de app in je smart-tv. Want de decoder dien je dan weer in te leveren.