Skip to main content

Al ander tv kastje gehad .zelfde foutcode en het gaat steeds langer duren dat dr manrge er uit is als hij er uit komt en rerwijl het de eerst 4 maande prima liep word hier echt niet goed van 

Had iemand van kpn aan de lijn en vertede dat hij vanmiddag trug zou bellen dus noppes nente zit nog te wachten ben benieuwd al kpn het niet kan handelen ik dan mijn abonnement kan opszeggen nu al 2maanden hiermee bezig kan de oplos menerrge  nu beter dan kpn hoop dat ze deze ellende snel kunnen oplossen groetjes kpn 

Een terreur gestelde klant en ik las ook dat ik daarin niet de enige ben. 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met een utp-kabel? Rechstreeks op de Experiabox of KPN Box? Er zit niets tussen verder? Geen extra router? Geen switch? Of iets anders?


Recht streeks zit niks tussen 


Welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box ?


Welkom bij ons op het forum @kpnietweer. Kan je meer vertellen over de foutmelding die je krijgt? Nick vroeg al meerdere dingen, maar je beantwoorden een deel daarvan. Zou je alle vragen kunnen beantwoorden?

  • Welk type modem (Experia of KPN Box, welk nummer) heb je?
  • Welk model tv-ontvanger heb je?
  • Heb  je een of meerdere ontvangers? Als je er meerdere hebt, speelt het op allemaal of op 1?

Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet. Wij weten enkel wat jij ons vertelt, hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.

Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.