Skip to main content

De tv ontvanger beneden start iedere keer opnieuw op.

Als je hem aanraakt start hij opnieuw op of hij gaat uit en wil bijna niet meer aan.

Als je s'avonds zit te kijken start hij uit het niets opnieuw op soms wel 3x achter elkaar.

 Ander kastje van boven gehaald die heeft nergens last van.

Hoi @Jeroentje1962. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger steeds opnieuw opstart. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van de defecte tv-ontvanger? Het serienummer vindt je op de onderkant van de ontvanger en mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan zoek ik uit of het mogelijk is om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. 


Beste @Jeroentje1962 

Welke TV ontvanger heb je? En heb je eens een harde reset geprobeerd:

Het nieuwe TV menu:

Het oude TV menu:

Als dit niet werkt vanaf de ‘afstandsbediening’ dan is er ook nog een mogelijkheid om het zonder menu te doen:

Resetten zonder TV menu:

Laat je het even weten of dit iets heeft opgeleverd? Want het kan zijn dat die software niet goed in de TV ontvanger wordt geïnstalleerd.


@Vikash, laten we nog eerst even die harde reset afwachten, als de tv ontvanger op een onduidelijke reden het software niet goed pakt, (vandaar dat ie steeds herstart) dan zou dit eventueel verholpen kunnen worden met een harde reset. :blush:


Beste allemaal.

Probleem is reeds opgelost.

Kastje is kapot, komt een nieuwe voor.

Kan deze morgen omruilen bij de primera.

Bedankt voor de moeite allemaal


Wat goed om te lezen dat je vandaag al een nieuwe kan ophalen. Laat je weten of het allemaal is gelukt?


Wat goed om te lezen dat je vandaag al een nieuwe kan ophalen. Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan horen we dat graag van je!