Skip to main content
Beantwoord

KPN TV kastje veroorzaakt hapering op Chromecast en tijdens live TV

• July 8, 2022
  • 28 reacties
  • 315 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Nieuwkomer
  • September 3, 2023

Ik heb een soortgelijk geval. Wanneer ik mijn laptop aansluit op de tv, dan krijg ik na een bepaalde tijd een piepend geluid en gaat het beeld op zwart.

De laptop is aangesloten via de HDMI.

Bij Ziggo had ik die problemen nooit. Ik ga nu proberen wat bovenstaand beschreven staat. Ik weet wel dat erg ontevreden gezinsleden heb, mbt de tv. Ze hebben er spijt van dat we overgestapt zijn naar KPN (april 2023). 

Ook het feit dat je bijvoorbeeld Duitse zenders niet terug kunt kijken of elke uitzending apart steeds weer moet opnemen en niet de hele serie in een keer. Iets wat bij Ziggo wel kon.

Ik hoop dat KPN dit soort zaken gaat veranderen, anders zullen we gaan overstappen naar een andere provider.

Maar wie antwoorden heeft, laat me even iets weten. Wellicht dat e.e.a een instelling is.

• Auteur
  • Topper
  • September 4, 2023

@AndrePl ik ben ondertussen weer terug naar Ziggo. De overstap naar KPN was een domme keuze, hoe premium ze zich presenteren in de reclames zo treurig is de klantenservice. Blijkbaar kun je een vervangende kastje alleen naar je huis laten versturen voor €10. Opzeggen kon ook niet direct omdat mijn einddatum 11 maanden verder lag.

De beste tip tegen de problemen bij KPN is een reminder in je agenda zetten om je abonnement op te zeggen. Misschien kan de klantenservice die tip ook met hun klanten delen?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2023

Dat is wel heel erg bijzonder. Wel fijn dat je het nu gevonden hebt en het deelt. 

Mocht ik verder nog iets kunnen betekenen. Hoor ik dat.Â