Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ koppeling met Google lukt niet

• December 14, 2024
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb net een nieuw KPN TV+ kastje geïnstalleerd, alleen het verbinden met google  lukt niet , zodra ik het inlogscherm van google zie, waar je je e-mail adres moet intikken, schakelt het scherm door naar “je wifi-netwerk selecteren” terwijl de box al met ethernet is verbonden. Onderaan staat “Ethernet gebruiken”  als ik daar op klik, gaat het scherm weer een stap terug naar het inlogscherm om in te loggen met je e-mail adres, maar het scherm gaat gelijk weer terug naar “je wifi-netwerk selecteren”. Kortom het werkt niet. Heb al contact gehad met de klantenservice, vervolgens KPN Box gereset, en opnieuw installatie doorlopen, maar loop weer tegen hetzelfde probleem aan.

Fritzbox vervolgens, opnieuw opgestart, maar maakt het verschil ook niet. 

Iemand een idee wat de oorzaak is van dit probleem? Service Plus denkt dat ESET van invloed kan zijn. Dat moet ik afwachten, vanaf a.s. maandag kan het pas worden uitgezet.Heb de installatie wel kunnen afronden, alleen de verbinding met Google werkt dus niet. Wilde de vraag toch uitzetten hier, misschien heeft iemand een tip wat ik nog kan proberen.

Beste antwoord door Anonymous

ESET was het probleem, dat zou pas vanaf a.s. maandag worden stopgezet, maar toen dacht ik laat ik de ESET instellingen in het ESET portal eens bekijken.  Vervolgens heb ik de beveiligings instellingen terug gezet naar default waarden. Vervolgens bleef het Google inlogscherm gelijk staan in het scherm en kon ik de koppeling maken met Google. Heb nog contact opgenomen met serviceplus om aan te geven dat het probleem is opgelost(volgens afspraak)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• December 14, 2024

Kun je nu via het instellingen menu het Google account niet instellen? Of als je de Playstore opent?

• December 14, 2024

Kun je nu via het instellingen menu het Google account niet instellen? Of als je de Playstore opent?

Al vanuit het menu geprobeerd en net ook via de Playstore, maar dan kom je in het zelfde scherm: “Haal het maximale uit je tv,”  daar kies ik voor “inloggen”  volgt het “Google inloggen” scherm, en schakelt het gelijk weer door naar “je wifi-netwerk selectere”. Gaat heel snel dat doorschakelen, krijg niet eens de tijd om een e-mail adres in te tikken. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

@RobvdPoel heb je al gekeken bij de Kennisbank Google account toevoegen. Als dit niet werkt wellicht je KPN TV+ resetten en opnieuw installeren. Kennisbank resetten

Kennisbank KPN TV+ voor alle artikelen omtrent je KPN TV+ box

• Antwoord
  • December 14, 2024

ESET was het probleem, dat zou pas vanaf a.s. maandag worden stopgezet, maar toen dacht ik laat ik de ESET instellingen in het ESET portal eens bekijken.  Vervolgens heb ik de beveiligings instellingen terug gezet naar default waarden. Vervolgens bleef het Google inlogscherm gelijk staan in het scherm en kon ik de koppeling maken met Google. Heb nog contact opgenomen met serviceplus om aan te geven dat het probleem is opgelost(volgens afspraak)