Skip to main content

Wij hebben hetzelfde de probleem. Vaak kijken we Nieuwsuur terug. Het loopt elke keer vast om 22:00 en 22:05. Elke dag.... Precies op deze tijden. Software update is gedaan. Maar dat verhelpt het probleem niet. Het is een vervelend probleem waardoor ik op het punt sta over te stappen... 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Beste @JRHman, welkom! Wat een vervelend probleem! Is dit alleen bij Nieuwsuur? En is dat altijd, dat ‘ie vastloopt of soms? En jij zegt: het loopt vast om 22 uur en 22.05 uur, dat is dan de tijd waarop de echte uitzending live was of het moment dat je aan het terugkijken bent? En kijk je hem terug terwijl de live aflevering nog bezig is?


Hi Marcia,  dank je voor je reactie. We kijken allem nieuws uur terug, meestal omdat we net te laat zijn om 21:30. We kijken dan terug om b.v. 21:43. De hapering gebeurd dan altijd om 22:00 echte tijd en om 22:05 echte tijd. 

Hoop dat het duidelijk is :0)

Mvg

 

 


Ik zit het nu zelf even terug te kijken, maar hier geen haperingen. Hoe was dit vandaag bij jou? Via welke tv-ontvanger kijk jij tv? En is deze rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box? Heb je ook nog andere tv-ontvangers in huis waar je het eens op zou kunnen terugkijken? 


Hi Marcia, gisteren geen Nieuwsuur gekeken, vanavond weer. kastje kpn (Arris) is aangesloten op splitter die aan laatste versie experia box hangt. We hebben ook een 2 kpn kastje, die zal ik ook proberen  proberen, goed idee.

 


Blijkt dat bij het terug kijken van elke film het systeem om het hele uur pauzeerd en om 5 minuten over het uur vast loopt.... Je moet de film dan stopzetten en opnieuw opstarten. Waar kan dat toch aan liggen?

 


Probleem is met 2 kastjes

 


Vreemd dat je op beide ontvangers dit probleem ervaart! En dit gaat echt alleen om terugkijken via de gids, niet om opnames toch? Heb je de mogelijkheid om de splitter er eens tussenuit te halen? Het vastlopen van films, is niet een algemeen ding. Het bevreemd mij dan ook dat je dit op beide ontvangers ervaart en ben benieuwd hoe dit is als je de splitter loskoppelt.


Vanavond Nieuwsuur teruggekeken, zonder problemen!

Het systeem is gereset op afstand. 

Kijkt weer een stuk prettiger zo :0)

Dank voor het meedenken