Skip to main content

KPN TV+ wordt heel leuk gepromoot op website. Dan kies ik voor "ik heb reed internet, bekijk de mogelijkheden" wordt dan weer ingelogd terwijl ik ql ingelogd ben. Word terug gelinkt naar home pagina en uitgelogd. Dit gebeurt 9 van de 10 keer. De andere keer kom ik op de pagina "abbonement aanpassen" maar zie ik geen optie voor KPN TV+. Website en app zijn daardoor ontzettend verwarrend en dom gemaakt in mijn optiek.

 

Elke nieuwe optie triggered opnieuw inloggen, zowel op Android, iPhone als ook via desktop. Ik wordt er schijtziek van.

 

Tevens is ook mijn internet naar 200 verhoogd, maar als ik abbonement zou willen aanpassen is er wel nog steeds een optie om naar 100 en 50 te gaan, ook zoiets doelloos in mijn optiek.

 

Al met al kom ik geen steek verder. Klantenservice al paar keer gebeld krijg je een kneus aan de telefoon die er ook het fijne niet van weet. Dus poging hier wagen. Moet mij toch wel iemand aan een KPN TV+ abbonement kunnen helpen ofniet? 🤔😅

Het kan nog steeds alleen telefonisch. (via MIJNKPN kan het nog niet)

Bel morgen na 8 uur 0800-0402 (gratis nummer). 

 

Laagste internet snelheid bij KPN tv+ abonnement is 100 Mb/s

 

Zeg tegen de klantenservice dat je abonnement wilt omzetten naar KPN tv+ 


Over naar het nieuwe abonnement met TV+ kan alleen telefonisch als bestaande klant.

Morgen even bellen. 0800-0402 is maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:00 tot 18:00 uur. Op zaterdag tot 17:00 uur.

Denk er wel aan dat de nieuwe ontvanger op veel punten anders werkt dan de oudere.

Opzet propositie 2023. Basis is internet. Van daar af kunnen extra opties genomen als bijvoorbeeld TV+.

Â